Favoritaffären

                                       image4


Inredningsintresserad som jag är så är IKEA högt uppe på listan med mina favoritaffärer. Underbart att vi Norrlänningar äntligen fick vårt eget IKEA. Nu kan vi också shoppa så ofta vi vill! 
Snygg design och kluriga lösningar till bra priser vad mer kan man önska sig?   

OK ibland är det lite besvärligt med dessa stora varuhus när man behöver kontakta dem efter ett besök. Fick detta e-postmeddelande från min (desperata ? ) vän idag: *fniss*
                                                                                                                         
Ämne:
Man kan sjunka lågt!

Hej vännen....har just haft ett litet gräl med IKEA´s Fråga ANNA figur. Du vet den ritade som ska ge en svar på de vanligaste frågorna på nätet.
Vi har varit och investerat till sonens rum i lördags, vilket blev jätte fint tycker jag. Hur som helst så saknades en skruv och det var den jag ville beställa. Till slut skrev jag "pucko" åt Anna. Hon fick genast en väldigt rolig min med höjda ögonbryn och svarade " Jag är tillräckligt smart" ( eller nått liknande). /Kram M   

Kanske har jag lyckats inspirera min vän M till att starta en blogg! Det skulle vara skoj, men jag är inte lika säker på att hennes man tycker likadant?!? F-låt mig L isåfall! 

En vän har jag i alla fall hittills lyckats inspirerera till att starta en blogg, C! OK jag vet att hon har funderat på det länge innan, men nu har hon kommit till skott,  HURRA!! 

/Malkin

Kommentarer
Postat av: Vicke

*fniss* Vilken härlig Ikeaberättelse och vad klok hon var Anna figuren!
Tror nog jag även räknat ut vem denna M är;)

2007-08-28 @ 22:39:36
URL: http://www.vickes.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0