Inredningstidningar

Jag älskar att läsa inredningstidningar och är mycket svag för lockande erbjudanden som:
4 tidningar för endast 49 kr.
Fick ett sånt erbjudande igår och jag håller på att trilla dit..
Just nu prenumererar jag bara på en inredningstidning så en till är väl ok? Och 49 kr är ju inte så mycket?

                                                                   

Family Living heter tidningen som lockar just nu! Det är inte en ren inredningstidning, den handlar även om familjeliv, resor och mat. Har läst något enstaka nummer förut och tyckte den var bra, det var lite mer att läsa i den jämfört med traditionella inredningstidningar.

Ja det här är nog tidningen för mig, jag börjar känna mig helt övertygad!!! Bäst att posta svarskortet redan idag!?

Kommentarer
Postat av: Syster

Jaa... vad tusan. Posta beställningen direkt! Vet ju vart jag ska komma om jag behöver inspiration. :)

2007-08-30 @ 11:13:02
Postat av: Maria

Posta...det är väldigt avkopplande att sitta och bläddra i en tidning som man gillar. Ska nog börja med det själv. Sitter i ett lekrum och försöker rensa bort leksaker som ungarna inte behövt på år o dar. SKIT SVÅRT! är nog en riktig samlare. En den hamnar på tradera, andra på loppis, soptunna borde fått mer än den fått. Ska göra ett mer bestämt handtag nu. HJÄLP! Syrran borde vara här. Hon är jätte bra på slänga saker. Morsan är fööör drastisk. Henne törs jag inte ha som hjälp...då åker väl jag åxå ....fniss. Nää...slut på ordbajseriet...lite jobb...sen upp å´slänga. /Kram M

2007-08-30 @ 19:52:46
Postat av: Malkin

Mmm den är postad nu!
M: Jag ser verkligen fram emot o få se grabbarnas rum när de är klara!!
Jag har blivit riktigt bra på slänga, jag lovar jag har nog aldrig ångrat ngt jag slängt hittills! Det är bara mindre att städa=skönt. Men loppis är oxå bra!! Kul att få kommentar!!!!

2007-08-30 @ 21:25:29
Postat av: Myran

Jag har hamnat i Traderaträsket igen...väldigt kul men kostsamt. Hade jag bara sålt saker så OK! Men jag hittar ju det mest underliga saker att lägga bud på. Ingenting som jag tänkt att "det där ska jag köpa" före. ...nu ringer han igen som ringer dag och natt, jag blir tokig. Hur virrig får man bli egentligen????........
tradera!!! Just det....har massor med duplo-grejer där nu. Fööör fina att slänga och samtidigt har ju barnen fattat att man kan sälja och få pengar. Så för sådana leksaker är det ju en bra lösning. Andra som BRIO tågbana...vad ksa man göra med sånt? Svindyra saker som barnen inte leker med mer. Vad barnbaren ska leka med kan jag ju inte bekymra mig om nu, inte likt mig för det första. Å´om och när sådana kommer så vill väl jag köpa nytt...eller.....Malin du måste få mig på rätt spår. Du brukar ju tänka såååå vettigt när det gäller sånt.
Hoppas att ni får det trevligt i helgen// M

2007-08-31 @ 21:27:10
Postat av: Malkin

Traderaträsket var ett bra namn!! Är just nu "spyless" på Tradera. Visst kan man fynda där ibland, men ofta blir det mer än man behöver och inte alltid superbilligt. Har precis sålt lite barnkläder och tycker inte att förtjänsten är värt besväret, såvida man inte har märkeskläder som POP, Reima osv.
Duplo och Brio tror jag att man kan få ganska bra betalt för på både Blocket o Tradera. Prova sälj men sätt ett hyfsat högt utgångsprecis, dumt att skänka bort så fina leksaker, såvida man inte kan ge till någon man känner med småbarn. BRIO tågbanan tycker jag kan vara den leksak som är "befogad" att spara till barnbarnen om man vill det, men det krävs också en del "organisation". Hur gick inventeringen? Är ni klara?

2007-09-02 @ 14:42:09
Postat av: Anna

Den där (precis som tre andra inredningstidningar )köper jag redan...så du kan dra på dig en till med gott samvete!

2007-09-03 @ 16:25:20
Postat av: Malkin

Svar till Anna: Undrar om det inte var hos dig jag läste den första gången??

2007-09-03 @ 17:40:00
Postat av: essa

Kul med din blogg! Vi ska börja måla trappuppgång och övre hall imorgon. Om förändringslusten sitter i så blir det nog nya tapeter i v-rum även. Kan inte du söka efter en tjusig fondvägg åt oss i din nya tidning?! Finns för många kataloger att låna hem...

2007-09-03 @ 19:41:07
Postat av: Malkin

Hej Essa! Vad kul att du kikade in här! Och jag blir så glad när jag får kommentarer! Börjar man med ett inredningsprojekt brukar det ena leda till det andra! Är det till v-rum du skall ha en fondvägg? Vad hade du tänkt dig för färger? Det finns så många härliga tapeter nu, jag kan säkert tipsa om några i min smak. Hade precis tänkt blogga lite om tapeter ikväll, fast temat är barnrum.

2007-09-03 @ 20:38:18

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0