Tack!

Idag är det precis en månad sen vi hade fest för våra vänner med anledning av att maken hade fyllt jämna år.
Eftersom alla som var på festen har blivit inbjudna att läsa min blogg så tänkte vi, jag och maken, passa på att tacka:


                                                     image8

Tack ALLA för att Ni kom på festen, vi hade jättetrevligt!!

"Födelsedagsbarnet" hälsar också: 

Tusen tack för alla fina presenter!!
Tack även till Er som inte kunde komma på festen men som uppmärksammat mig efteråt!


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag var där och upplevde firandet i allra högsta grad!! :)

2007-08-29 @ 14:19:39
Postat av: C

Jag var också där, precis som Syster, dvs i allra högsta grad!!! Yippie!!!

2007-09-04 @ 08:04:47

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0