Julklappstips

Här kommer ett sistaminutentips för julklappar till den som gillar att läsa. På internetbokhandeln handlar man böcker snabbt, enkelt och till mycket bra priser,  fram t.o.m. den 18 december handlar man dessutom fraktfritt!

Till mig själv har jag klickat hem några julklappar av Camilla Läckberg.

Själv läser jag just nu  "Svinalängorna" av Katarina Alakoski, jag tycker den är riktigt bra, ett boktips kanske?

                           paket                            Svinalängorna

Vill också passa på att önska alla som kikar in här en Trevlig helg!


PS ! Till den som följt mig här på bloggen ett tag vill jag bara förtydliga: -Jag köper inte bara julklappar till mig själv!!  DS


Kommentarer
Postat av: inga-b

Svinalängorna är mycket bra, köpte den i somras, en CD

2007-12-15 @ 10:15:59
Postat av: maria

hHhi, men de bästa julklapparna man köper, är de till sig själv...
Ha en toppenhelg!

2007-12-15 @ 11:05:15
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: fia

tackar för boktipset där ..

2007-12-15 @ 12:10:24
URL: http://ajaxen.blogg.se
Postat av: moster K

ja det är ju alltid bra med en bok.
bra julklappar det!
en julklapp att "leka" länge med :)
´vi gav min svärfar en års premunation på en korsordstidning i fjol.det var mycke uppskattat
han älskar korsord..
kanske ett litet tips det med
annars har ljudböcker oxå blivit mycke poppis.
bra att ha
med sig på prommenaden eller i bilen när man kör långt..
eller som jag gillar stryka kläder...
att ha den att höra på då...

2007-12-15 @ 16:48:42
Postat av: Malin

Ja jag har förstått att ljudböcker har blivit populära, har fortfarande inte lyssnat på någon, men det kommer säkert. Har länge önskat mig trådlöst headset till telefonen så att jag kan prata samtidigt som jag stryker.

2007-12-16 @ 08:10:18
Postat av: fia

tack för tipsen ändå man får alltid lite nya ideer..
passar på att önska dig en jätte trevlig 3 advent..

2007-12-16 @ 12:09:56
URL: http://ajaxen.blogg.se
Postat av: Lillatanta

jag har pga tidsbrist bestämt mej för att sluta med min ena blogg ett tag och bara ha en öppen.min msn blogg.jag hoppas du förljer med mej dit för jag vill inte förlora en god bloggarvän.jag har fixat en öppen gästbt och kommentarbok som alla kan skriva i även om man inte har msn konto så välkommen dit
kraaaaaaaaaaam

2007-12-16 @ 16:04:45
URL: http://lillatanta1965.spaces.live.com/
Postat av: Vicke

Synd att jag inte visste om detta i går, hade sluppit trängas i Luleå då;)

2007-12-16 @ 21:18:33
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: IB

Gick det bra med marängerna ?/ibw

2007-12-18 @ 21:50:06

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0