Äntligen helg

image91Guud så skönt att det är fredag igen!  I helg får vi vänner på besök, måste hinna städa, planera mat och handla innan de dyker upp.  Men ingen stress ikväll, för nu skall jag mysa tillsammans resten av familjen framför tv´n med lite snacks, godis och tända ljus.

Glädjen över snön blev verkligen kortvarig, idag har det fullkomligt öst ned regn hela dagen.. :(
Jag som var så sugen på att fota lite vackra naturbilder i den gnistrande snön... det får bli en annan gång...

På söndag är det farsdag och mina barns far har även namnsdag, vi måste nog även klämma in en tur på stan i morgon.

Hihi undrar om man skulle köpa honom en fin kamera??? ;)  Nej skojar bara..det får nog bli en julklapp till mig själv iår.

Nej tillbaks till fredagsmyset, vill bara önska alla som kikar in här en TREVLIG HELG!!

Kommentarer
Postat av: Syster

Trevlig helg! Då kanske vi syns på stan. Har nämligen planerat in en hel dag på stan. Behöver massor.. men då brukar man inte hitta nått. Skam den som ger sig.

2007-11-09 @ 22:26:03
URL: http://nicas.blogg.se
Postat av: fia

JÄTTE FIN BILD , OCH HOPPAS DET BLIR LITE MER SNÖ .
HÄR ÄR DE SNÖ MEN DEN TÖAR NOG BORT SNART ..
ÖNSKAR DIG EN TREVLIG HELG

2007-11-10 @ 13:56:55
URL: http://ajaxen.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0