Drömmer om glöggparty..

i år igen.. - Det gör du varje år men vi hinner aldrig med något, säger min make som tyvärr brukar ha rätt... :(
Visst glöggar vi sponant med vänner ibland, men det skulle vara så mysigt att ordna ett riktigt planerat glöggparty med massor av julstämning. 



image104

Fotocollage: Bilder lånade fr Åhlens o "butiken m gröna skylten"

Får göra ett försök att hitta en lucka i kalendern, mellan allt annat som skall hinnas med i december, som julklappsinköp, födelsedagsfester, firmafester, dansuppvisning, julbak, städning och pyntning, skiftarbete och tjänsteresor.. inser att det kan bli tufft även i år.  Nästa fråga är om någon har tid att komma??


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett ordnat renodlat glöggparty... ja vem hinner med det? Själv brukar jag smussla in en lättare variant i samband med fikat på min födelsedag. (Fast vem firar egentligen att man blir äldre numera?)

2007-11-22 @ 08:01:51
Postat av: maria

Jag har min lediga dag idag= sova sova sova= ingen Kungsbro..
Och vilka olika glöggsorter det kommit. En tex med chokladsmak, låter inte helt fel.
Hoppas Stockholm visar sig från sin bästa sida!

2007-11-22 @ 08:33:27
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Ellasmamma

Jo jag drömmer också varje år om ett glöggparty med alla vänner, men tiden innan jul går så fort och plötlsigt är det julafton och tiden för glöggparty är över. Nån gång ska jag komma till skott, men visst vore det trevligt. Hoppas du kommer dit i år.

2007-11-22 @ 20:22:34
URL: http://ellasmamma.blogspot.com/
Postat av: E

Besöker din blogg då och då, kul läsning. Mycket riktigt, jag är en bekant :)

2007-11-23 @ 19:57:10
Postat av: Malkin själv

Maria Syrran: Hunnit provat någon god glögg än? Inte jag..än!
Ellas mamma: Det blir nog inget större glöggparty i år heller, inga frivilliga gäster anmälda.., de har nog oxå fullt upp!
E: Vad kul att du kikat in o lämnat ett spår! Längtar efter köksreportaget nu! PS! Säg till om du oxå startar en blogg!! DS

2007-11-25 @ 09:15:46
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: F

Visst är det körigt nu i november och december. Kalendern är helt fulltecknad!

2007-11-25 @ 13:02:42
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0