Överraskning m posten

I veckan har jag fullt upp med att få ihop vardagspusslet. Barn som skall skjutsas, tider som skall passas, skor som ska inhandlas, mat som skall lagas, tvätt som skall tas om hand etc.
Någon hjälp av maken har jag inte för han är på tjänsteresa i den finländska huvudstaden, i skrivande stund är han på värsta flotta middagen i sin nya kostym!  Först på lördag får vi hem honom.

Men idag fick jag en trevlig överaskning med posten!  Det var min farbror som skickade mig en cd med foton. Det var lite blandade bilder, tex foton som han tagit i stugan i somras och foton på hans familj. Sen fanns två riktiga guldkorn, bilder på min pappa som liten tillsammans med sin familj, dem blev jag riktigt glad över!

Pappa


Min pappa är lintotten längst till höger på bilden!

Tack farbror Tore för att du delade med dig av dina foton, det förgyllde min dag!

Kommentarer
Postat av: Syster

Nice! Sånt här gillar jag. Svartvita foton från tiden då våra föräldrar var små. Tyvärr är de väldigt få till antalet.

2007-11-16 @ 07:40:57
URL: http://nicas.blogg.se
Postat av: Anna

Tycker mig se likheten med dina barn,
eller är det inbillning?

2007-11-17 @ 10:30:26
Postat av: Lillepip

Härligt med historia o särskilt sin egen,må gott,pip

2007-11-19 @ 08:54:48
URL: http://lillepip.blogg.se
Postat av: Malkin själv

Ja som syrran säger, vi har så få bilder av våra föräldrar som små, därför är de extra värdefulla.
Ja Anna jag inbillar mig att min son är en mix av sin mormor o morfar.

2007-11-19 @ 19:28:46
Postat av: Marit

Visst vet du om att man i photoshop kan färgsätta svartvita bilder? Tror det finns med i deras guide. Har tänkt scanna in några gamla bilder på mina föräldrar och färgsätta och ge bort i julklapp. :)

2007-11-21 @ 13:11:30
URL: http://norrlandsliv.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0