Lord of Dance

På onsdag ser jag fram emot en nöjeskväll på stan =). Jag och några vänner ska äta middag på Stekhuset sen skall vi på dansföreställning. Jag hade inga större förväntningar på dansföreställningen innan jag läste vad de skriver på Ticnet:

Lord of the dance, onsdag 10 oktober 2007, kl 19.30


PONTUSHALLEN, Luleå

Michael Flatley s Lord of the Dance är den mest kritikerrosade turnén genom tiderna. Sedan premiären i Dublin 1996 har den slagit rekord världen över och är den största kassasuccén genom underhållningshistorien.

Sedd av över 50 miljoner människor i 40 olika länder. Publiken har låtit sig hänföras i Ryssland, Europa, i USA från Kanada till Argentina och i Stilla Havs området. Den stora hemligheten bakom denna enastående succé är att föreställningen tilltalar alla; oavsett ålder, kön och kulturella skillnader. Dess tidlösa, allomfattande inriktning har gjort Lord of the Dance till en av våra dagars underverk, en myt som blivit till en levande legend...


                                                           Lord of Dance
 


Det verkar som om jag har en trevlig upplevelse att se fram emot !!?  Om några dagar får ni säkert läsa här min egen recension av föreställningen. 



Kommentarer
Postat av: Vicke

Grattis i efterskott!
Vilken tur att firandet slutade bra trots den heta stunden.
Härligt att gå ut och äta och se på föreställning:)

2007-10-08 @ 22:08:53
URL: http://www.vickes.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0