Revanschen, forts.

Om det är någon som tror att jag "lagt mig" i stegtävlingen på jobbet pga av mina fotproblem, så har ni: fel fel fel!! 
Eftersom syftet med stegtävlingen är att uppmuntra all sorts motion, så får man 2700 steg per halvtimme motion man utför där stegmätaren inte fungerar, typ cykling och simning.

                                                 Motionscykel
 
Så för en dryg vecka sen dammade jag av min motionscykel och ikväll cyklade jag mitt tredje pass! *stolt* Kan inte påstå att det är speciellt roligt, men går det att kombinera med något bra tvprogram är det helt OK. Ikväll inspirerades jag av "Slott till Koja" samtidigt som jag trampade mig svettig och förhoppningsvis förbrände lite av den tårta som konsumerats de senaste veckorna.. Apropå förbränna så var jag på "Me and I" party ikväll, där var det inte svårt att förbränna pengar...!


Kommentarer
Postat av: Maria

Svar: Det är jätte, jättelätt att byta bakgrund. Man maåste bara veta vad man ska göra..
Jag kan förklara kortfattat här och mer ingående i morgon.
1. Du ändrar allt i Design/stilmallar och iblad kodmall.
2. Bakgrunder finns i tusentals på www.bigoo.ws.

Där finns HTML koder för varje bakgrund, den kopierar man och klistrar i Stilmallen.

Du kan väl kolla runt lite om där jag har hänvisat så återkommer jag när du känner igen grjerna jag skriver om.

Det här ska vi fixa!! Det är så mycket roliga mönster " därue".
Kram

2007-10-15 @ 22:46:15
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Maria igen.

Förtydligande: Jo, när du går in på Design- gå sedan till Redigera stilmall, där ser du en massa koder, där på vissa platser klistrar man in de kopierade HTML koder man kopierat från ex Bigoo.
Återkommer!
Ha en bra dag.

2007-10-16 @ 08:01:49
Postat av: Ellasmamma

Det är bra, ge inte upp bara för att det gör ont lite. Bränna pengar är alltid kul...

2007-10-17 @ 08:05:02
URL: http://ellasmamma.blogspot.com/

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0