Rondellhundar


Vad gillar ni Rondellhundar? Jag tycker att de är skoj, de piggar upp i vardagen!

                       Rondellhunden

Skjutsade in ett gäng småtjejer till stan i dag och då såg jag att vi fått en ny gäst i rondellen vid Kulturens Hus!
Kunde inte låta bli att parkera bilen för att ta en bild, (jodå sen jag blev bloggare har jag nästan jämt med mig kameran) tyvärr blev fotot inte så skarpt...(huh vad gjorde jag för fel nu??), bäst att klippa in en förstoring på vår nye gäst så Ni har en chans att känna igen honom. T.o.m. kojan har han med sig, Kul idé!!

Majjan undrade över hur det här med Rondellhundar började, tyckte själv att det var en intressant fråga så jag googlade och hittade svaret på följande sida:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Rondellhund

Kommentarer
Postat av: C

Cool!!! Jycken ser verkligen ut att trivas!

2007-10-04 @ 07:34:38
Postat av: majjanw

Hi hi, jo jag tycker det är kul. Men vem kom först på dem? Varför?
Ha en bra dag!

2007-10-04 @ 08:53:16
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Sonja

Rondellhundar är väl en kul grej, piggar upp som sagt!

2007-10-04 @ 11:46:02

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0