1 års kalas

I går var vi på Joels 1 års kalas. Det är något speciellt med 1 åringar, de är så otroligt charmiga!

               Joel


                
Från oss och Kerstin fick Joel en "känna/lyssna/tittabok" och lite kläder.  
                                         
Fikabordet var digert, gissa om mina (allergiska) barn uppskattade att Joels mamma bakat allt utan både ägg och mjölk!  :)

Hmm.. vad skall jag nu skylla på när jag inte "ids" baka? Ursäkten att det inte går att baka utan ägg o mjölk känns inte lika bra längre.... 

Från det ena till det andra:

Jag har fått frågan hur det går i stegtävlingen. Riktigt bra faktiskt! I Sthlm, blev det riktigt många steg "utan att man ansträngde" sig desto mer och i går tog jag en promenad på kvällskvisten. Och idag fick jag ihop massor av steg, berättar mer om det imorgon!  (cliffhanger!!)


Kommentarer
Postat av: Syster

Vilket kakutbud!! Och jag som fått för mig att småbarnsföräldrar går omkring i en tvåårig dimma av alla sömnlösa nätter?

2007-09-24 @ 15:59:48
Postat av: Lisa

vad snällt att baka så att alla kunde fika!!!

2007-09-24 @ 19:18:20
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Malkin

Jag lovar det var verkligen supergott också!!
Man får bara lite prestationsångest, jag har ett barnkalas att ordna snart...jag är urusel på att baka.

2007-09-24 @ 21:36:27
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vad söt Joel är!

2007-09-27 @ 18:56:13
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0