En mammas bekännelse och charmiga träsktroll


Jag har aldrig varit på bio med mina barn och vår 5 åring har inte varit på bio än. Hemskt eller?

En av anledningarna till att det inte blivit av är att jag inte är någon stor fantast av tecknade/animerade filmer, men jag måste också erkänna att jag har varit dålig på att ge dem en chans, jag har inte sett särskilt många filmer från början till slut. 
Till mitt försvar får jag väl säga att det inte har gått någon nöd på barnen, de är ganska bortskämda med att få filmer.

Men i helg skall det bli ändring på det, för imorgon skall vi 3 gå och se film, på BIO ! och vi skall äta en massa popcorn och dricka läsk!!!

Filmen vi skall se är Shrek 3. Shrek 1 och 2 är ett par av de få tecknade/animerade filmer som fångat mitt intresse så att jag sett hela filmen, och jag tyckte att de var riktigt charmiga! 
Hoppas att Shrek tre är lika charmig och underhållande.


                                 Shrek 3
                               


Bättre sent än aldrig!

Eftersom det är fredag (igen!!, tiden går fort när man har roligt ) vill jag önska alla en

                                                           image38


Kommentarer
Postat av: Syster

Va?? Har du inte! Var med din dotter och såg Ice Age 2 ifjol höstas. Kom precis när filmen skulle börja och fick inte ens sitta bredvid varandra. Kändes visst vuxet...
:)

2007-09-07 @ 20:18:09
Postat av: Anna

http://www.borastapeter.se/kollektion/kollektion_main.asp?menu=2
om det lyckas så är detta min nya sovrumstapet som jag satte upp idag, blev fint...
det är ur kollektionen etage, mörkgrå med blommor

2007-09-08 @ 21:00:05
Postat av: Anna

Testade länken, kom bara till första sidan, men om du kollar på etage, sid två, en mörkgrå tapet...

2007-09-08 @ 21:04:47
Postat av: Malkin

Anna: Är det den tapet som jag tror så gillar jag den skarpt!! Kommer gärna förbi ngn dag i veckan och ser på Era nytapetserade rum "IRL"!! (Om ni har ngn ledig dag förstås)
Shrek 3 var stundtals bra o charmig, ibland lite väl "hysterisk", min son sov bort säkert 1/3 av filmen..han verkade inte så "impad" av att gå på bio, han tyckte att vi skulle köpa filmen.

2007-09-08 @ 21:44:00
Postat av: Sonja

Vi såg oxå Shrek 3 förra helgen, kul. Min 6 åring satt dock och surrade mest med tjejen som satt bredvid honom..;)
Vid scenen när Shrek funderar över hur "frun" kunnat bli med barn och kompisen försöker förklara det här med när en mamma och pappa tycker om varandra väldigt mycket, hör man min 6-åring med klar och upplysande stämma
"Mamma, det här är en VÄLDIGT bra familjefilm",
det var fler vuxna än jag som hade problem att hålla sig för skratt. Det var bara att hålla med pojken..:)

2007-09-09 @ 07:18:46
Postat av: Malkin

Hej Sonja, Visst är det härligt med barn och deras spontana kommentarer!! Han är en riktig charmör din 6 åring!!

2007-09-09 @ 11:26:41
Postat av: Luna

Hej, trillade in här i dag. Jag har aldrig varit på bio med barnen heller men de är ju visserligen bara 2½ och 4, men jag är storgillare av Shrek. Undrar om man kan gå på den med en lugn 4-åring?? Vad tror du?

2007-09-12 @ 16:50:56
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0