Mina guldklimpar

Barnen tycker det är roligt att titta och läsa i min blogg. Vad har mamma hittat på nu ?? Den äldre läser för den yngre som älskar att se på foton, fast mest gillar han foton av sig själv, vilket han saknat i bloggen. Så här kommer en presentation av mina guldklimpar.

Fotona är tagna av min väninna när vi satt och fikade för 1 1/2  år sen. Jag gillar spralliga "naturliga" bilder!


                                         image31

Foto: C

Min dotter är nu 10 år och min son fyller snart 5. Hjälp vad tiden går fort!!!

Puss o kram till Er mina barn /Mamma

Kommentarer
Postat av: Moster

Charmtrollen... moster älskar er!!

2007-09-13 @ 18:57:04
URL: http://nicas.blogg.se
Postat av: morsan

vilka fina barnbarn jag har

2007-09-13 @ 21:14:09
Postat av: Luna

Inte för att jag känner er men hälsa dem från mig! =)

2007-09-13 @ 21:21:18
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0