Revanschen

Då var det dags igen för stegtävling på jobbet. I morse gick startskottet och då gäller det att inte ta ett enda steg utan att kontrollera att stegmätaren är på plats.  
Vår avdelning förlorade stegtävlingen i våras tack vare mig... Jag hade precis opererat min fot och hoppade omkring på kryckor största delen av tävlingstiden, gissa om jag drog ned lagets snitt i antal steg?!  :(



             walking                   walking                   walking   
 

Men vänta bara, nu skall jag ha revansch!!


(Synd bara att vi har sånt skitväder idag...jag börjar nog imorgon...)



 

Kommentarer
Postat av: Farsan

Ha ha, finns inte dåligt väder bara dåliga kläder.

2007-09-17 @ 19:30:08
Postat av: Malkin

..och latmaskar!!!

2007-09-17 @ 19:59:57
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Syster

Dåligt väder... vem stoppar det? Jag o J gick våra 5 km på rekordtid igår kväll! Skönt som tusan att vinna mot värsta höstrusket. Sen är man bara sååå stolt! Så ut med dig...

2007-09-18 @ 08:01:12
Postat av: Sonja

Skönt att du är bra i foten och kan promenera!

2007-09-18 @ 19:23:35
Postat av: Vicke

Oj oj då har du många steg att ta igen för att kompensera förra årets förlust;)
Lycka till!

2007-09-18 @ 19:45:13
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: C

Så,......... Hur går det med "stegandet"...? ;-)

2007-09-18 @ 20:41:20
Postat av: Malkin

Hej C och andra som funderar hur det går. Jo jag har faktiskt varit på en ganska lång prommis med min dotter idag!! Jag är såå stolt!
Och du C jag är inte förvånad över att P var mer norrlänning än dig! Men du avancerar i rasande fart, jag är rädd att du ser på mig i backspegeln snart!!!

2007-09-18 @ 20:44:29
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Syster

Vill ha en uppföljning hur det går med stegräknaren... så du inte slappar till bara med de lilla vardagsstegen inomhus. Ut med dig på lååångprommisar.

2007-09-23 @ 19:19:27
Postat av: Luna

Vilket roligt och bra initiativ av ditt jobb. Jag önskar att jag hade någon att tävla med. Hittade en stegmätare som varit borta. Ska bara fixa batterier till den så ska jag också börja trava och gå. Jag brukar ha min i ena strumpan för när den sitter i byxlinningen brukar jag tappa den så lätt.

2007-09-25 @ 11:16:24
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0