Surt sa räven!

                          313466-35
Bild: Malkin


Jag har länge letat efter tyg att sy en gardinkappa av till köket. Tipset att  titta in på Almedahls hemsida fick jag på Erikas blogg. Oj vad mycket fina mönster !! Jag hade svårt att välja mellan "I svampskogen" och "Surt sa räven", det blev den sistnämnda, som ni ser på bilden.
Hittade tygerna på Design Textilbutiken, och tro inte att jag kunde motstå att köpa matchande kökshandduk och servetter till, för det kunde jag inte.

So far so good, nu måste jag sy gardinerna också...och det är inte lika kul....

Kommentarer
Postat av: Vicke

Det är så snyggt det tyget ska bli kul att få se hur det ser ut som gardin och få se ditt kök:)

2007-09-06 @ 22:49:16
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Syster

Roligt med fint tyg... du vet att du får låna min fräscha symaskin precis när du vill =)

2007-09-07 @ 08:51:10
Postat av: Jonas

Gardiner med det tyget har vi på jobbet. Fint och tänkvärt(rävar och rönnbär)!

2007-09-07 @ 20:09:13
Postat av: morsan

mycket fint tyg,nästan så att jag vill ha det.Jag tror Malkin har blivit trendig av sig.

2007-09-15 @ 17:09:59

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0