Tack och trevlig helg!

Tack alla för värmande ord som jag fått via blogg, telefon och mail med anledning av min värkande fot! 
Jag fick tid hos läkaren som gav mig diagnosen "Kraftig överansträning och inflammerat ledbandsfäste". 
Fick några piller att äta och redan inatt kunde jag sova riktigt gott (maken sov inte lika gott för jag hade visst snarkat på ganska bra, ngt jag inte gör annars).
Efter att jag fått bukt med inflammationen ska jag börja gå till en sjukgymnast och träna upp foten ordentligt. Så tyvärr mina lagkompisar, jag kommer antagligen inte att dra upp snittet i stegtävlingen denna säsong heller... Sorry :(

Idag är det fredag igen, hade jag varit på benen (eller fötterna men det lät så konstigt) då hade jag åkt till Växtriket för att inhandla 5 vita Gladiolus (för endast 59 kr!! / medlemspris) att förgylla helgen med, visst är de vackra? 




                    Gladiolus
   
 Bild: Från växtriket.

Önskar alla som kikar in här  TREVLIG HELG!


Kommentarer
Postat av: fia

SIST MISSADE JAG DENNA FINA BUKETT ,
men jag tittar på den nu si stället ,

2007-09-30 @ 15:38:16
URL: http://ajaxen.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0