Pizzasoppa i sängen?

Pizzasoppa i sängen är ingen höjdare..
På torsdag kväll fick sonen somna i vår säng, när det var dags för oss att gå i säng bar maken upp honom i egen säng och då hände det...dagens lunch tömdes i sängen... pizzasoppa!  :(
Gissa om jag var glad att det inte hände 5 min tidigare i vår nya säng med den nya sänggaveln i vitt linne?

   

image158

Dottern som också insjuknade under natten ville husera i vår säng under fredagen, men Nej tack! Även om det inte är allt för svårt att klä om gaveln så hopppas jag att den får hålla sig vit och fräsch ett tag till.

Önskar alla en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: EVA

Vilken fin sänggavel...och visst kan man ju hoppas den får hålla sig vit ett tag till...hihi ! Magsjuka är inte att leka med... Hoppas det snart mår bättre !
***
Ha en fin lördagskväll !
KRAM EVA

2008-02-23 @ 16:42:03
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Ulla

Nu funkade din bloggadress. Jag kan förstå att du inte vill att sänggaveln ska bli nerkräkt det första den blir. Hoppas de mår bättre nu.

2008-02-23 @ 17:38:05
URL: http://www.ulla67.blogg.se
Postat av: Paula

Jösses va stiligt! Helt underbara färger! Men aldrig skulle jag kunna ha en vit sänggavel, haha! Jag trycker nämligen upp huvudet mot väggen när jag sover, det skulle bli fettfläckar på nolltid! Tidigare hade vi nämligen ingen gavel, och när vi flyttade såg vi märken efter våra huvuden på väggen, mindre trevligt! Nu har vi en lös furugavel bara för att inte klättra på väggarna, haha
Hoppas du sluppit bli smittad av magsjukan, de e inge kul!
Ha en trevlig helg!

2008-02-23 @ 18:51:53
URL: http://paulaz.se
Postat av: Livet i byn

Ush då, pzzasoppa i sängen låter inte som en höjdare!! Hoppas sänggaveln håller sig fräsh länge...

~Livet i byn

2008-02-24 @ 08:42:00
URL: http://livetibyn.blogg.se
Postat av: Sonja

Ååh, jättefint, kan inte du komma och inreda hos oss...? Jag har ju ingen känsla för det som passar, inte alltför stort intresse heller, kanske det har något samband.
Hoppas ni mår bättre..!

2008-02-24 @ 20:59:05
Postat av: Malin svarar:

Magsjukan gav sig snabbt båda barnen kunde redan efter natten mot fredagens "bravader" behålla middagen på fredag, på lördag var de pigga o friska. Men i kväll söndag då hände det igen, sonen somnade i vår säng, grinade till, jag gick dit och hörde gurglet i strupen och lyfte undan honom, även denna gång klarade vi sänggaveln, men lite hann komma på överkastet...Denna gång misstänker vi dock en allergireaktion :( (Vi gjorde hans majskyckling i samma form som vår vanliga kyckling...Vi skulle verkligen behöva en spis med två ugnar)Gissa om jag är less på sanera kräka...
Sonja: Jag håller inte riktigt med dig, jag tycker att ni har gjort jättefint i nya huset.

2008-02-24 @ 21:30:22
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Syster

Fint, mycket fint!!!!
Kräksjuka... uäk... finns INGET värre.
Oj, är han så känslig, stackarn!
Verkligen tur i oturen.

2008-02-25 @ 08:06:58
URL: http://nicas.blogg.se
Postat av: keb

oj stackrs ni !
jobbigt med kräksjuka
hälsa E och A och ge dom en STOR kram från moster K

2008-02-25 @ 15:33:31

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0