UTMANAD - 7 Sanningar

Det verkar inte bli något tisdagstema idag!? Då passar det bra att anta utmaningen som jag fick från Rumbaqueen.  Min första utmaning i blogglivet!

Reglerna är som följer:
Länka till den som utmanat dig.
Berätta 7 sanningar om dig själv.
Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till dom som du utmanar.


För de som känner mig är det säkert inga överraskningar, eller??

      

-         Virrig, vet ej om det bara är vanlig tankspriddhet el alzheimer"light"

-         Gillar att läsa, läser sakta, vill inte att bra böcker skall ta slut

-         Orkar inte se en hel film efter kl 21 på kvällen, men kan sitta timtals framför datorn samma tid

-         Chokoholic

-         Tappar mina strumpor överallt (hälsar maken.. och jag kan inte neka..)

-         Har tankat bilen helt själv typ 2 ggr..(maken påstår att jag aldrig gjort det, men det är inte sant!)

-         Har inga "stora" drömmar eller visioner med mitt liv, trivs bra med lite guldkant på vardagen, det viktiga är att man själv och sina nära o kära får vara friska


Jag vet om att många redan haft denna utmaning och antagligen inte vill göra den fler ggr, men jag provar med:
MostrarnaFia, Ellas mamma, Ninni, Wickan och Paula.

Till mina vänner som inte är bloggare, har Ni lust att göra 7 avslöjanden om Er själva ute på nätet, skriv gärna under kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Ellasmamma

hoppsan, länken till Ulla är nog fel, lite virrigt kanske :-)

2008-01-08 @ 19:57:37
URL: http://ellasmamma.blogspot.com/
Postat av: Myran

7 sanningar om mig om det kan intressera.
1. Kan vara sotis å´tycker det är rätt mysigt.
2. Jag är ganska lat.
3. Älskar att se film, ser hur länge som helst ibland. Händer att jag väljer en film istället för att packa ungarnas ryggar till skolan (fy mig).
4. Gillar att provocera (bristvara just nu).
5. Skulle önska att jag var politiker för tillfället så man fick tyckatill på allvar.
6. Skulle bli glad om något av mina barn läste till präst.
7. Saknar mina kompisar alldeles jättemycket...snyft!

Ojoj....hur blev det där nu??

2008-01-08 @ 20:10:19
Postat av: Ellasmamma

Nu har jag gjort utmaningen och skickat den vidare.

2008-01-08 @ 20:48:37
URL: http://ellasmamma.blogspot.com/
Postat av: IBW

Hoppas KEB nappar på utmaningen, vi får se om jag nappar, kanske, man vet aldrig.

2008-01-08 @ 21:00:34
Postat av: Ninni

Nu har jag antagit utmaningen!
Och jaa, jag håller med, visst är det härligt med bra böcker, såna som man vill läsa mer av samtidigt som man inte vill att de ska ta slut!

2008-01-08 @ 21:22:14
URL: http://www.ninni-e.blogspot.com
Postat av: keb

hmmm 7 sanningar om mig
vågar man .?? :-)

1.extrem nattuggla

2.tempramentfull,men snäll för det mesta

3.nogrann på att saker och ting ligger på sina givna platser( hatar leta saker)

4.irriternade bekväm, tar dagen som den kommer,
planerar inte så mycke om det inte behövs


5.dålig karaktär,banatar ofta resultat hmm 0 - minus

6.pratig, gillar sällskap och är social när jag själv får styra det hela

7.älskar musik ( 80 tals hårdrock, hårdrocks ballade spelfreak

det är svårt att hålla sig till bara 7 saker
minm an säger ofta att jag är så mycke ( undrar vad han menar med det )

2008-01-09 @ 02:16:54
Postat av: Malin svarar

Vad kul att ni antog utmaningarna!!! Givetvis har jag läst dem!! :)
Myran: Jag anar frustration över ngt!?!! Satsa på att bli politiker vet ja, prata dig fram till riksdagen sen kan du lösa ut fallskärmen när du blir less!;)

2008-01-09 @ 20:10:50
Postat av: IBW

Nu har jag gjort utmaningen, men lite sent kanske. Det blir bättre nästa gång


Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0