Livet på landet

Här kommer ytterligare ett fotocollage från den lilla mysiga by i Tornedalen där vi har vår stuga och avnjuter vår sommarsemester:




Idag har vi haft underbart väder, jag har suttit och läst en bra bok (Flyga Drake) på altanen. Det kallar jag semester, min egen drömsemester!  

Mer avkopplande och avstressande än så här kan det knappast bli, trots att vi saknar många "bekvämligheter" som vi normalt är vana med som t.e.x. diskmaskin, dusch, varmvatten i kran, WC (vattenklosett).. konstigt va?


Som en extra bonus har jag äntligen blivit lite solbrun - härligt!  :)


Vill absolut inte tänka på att vi snart måste åka hem till stan...än mindre bli påmind om att endast en semestervecka återstår...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Njut av din sista vecka, här är en som börjar jobba i morgon...

Blev boken bra? Ska jag inte ge upp menar du?

Härliga sommarbilder, det ser jättevackert ut!

Kram!

2008-07-27 @ 19:48:56
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: ka

2008-07-28 @ 15:09:34
Postat av: Livet i byn

Nä ush, nämn inte det där med bara en vecka kvar!! Så är det nämligen för mig med...



~Livet i byn

2008-07-28 @ 16:02:30
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Ninnie

Å, det ser alldeles underbart ut! Förstår att ni har haft det skönt...

2008-07-31 @ 13:42:54
URL: http://www.ninni-e.blogspot.com
Postat av: keb

Mycket fina bilder du fångat!

cyklade förbi fåren igår du hade på bilden.. en verkligen skön cykeltur

2008-07-31 @ 15:35:37

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0