Premiärdoppet!

avverkades idag, alldeles frivilligt!  =)  Ärligt talat var det näckrosen som lockade mest:



Men sen tänkte jag att jag lika gärna kan överraska mina barn och min syster  (apropå hennes kommentar på förra inlägget) med ett riktigt dopp. Visst är det som hon antyder, att jag är en badkruka MEN något dopp blir det ändå varje år, även utan bastu. Förhoppningsvis blir det fler de närmaste dagarna. Vi har haft kanonväder idag som i resten av Sverige, önskar verkligen att det håller i sig ett tag till.

Idag vi fick oväntat besök, egentligen var det pappas besök, men de hade med sig sina barnbarn vars mamma är en gammal klasskamrat till mig som jag inte träffat på evigheter, "typ minst hundra år".... Hoppas hälsningen från mig når fram till henne.

Visst är det kul med "världen är liten sammanträffanden"!?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis! Det var en sen premiär du...

... men verkligen värt det med tanke på näckrosen! Jag såg att våra näckrosor i sjön börjar blomma nu också, så nu måste jag ge mig i ut i ekan och fota lite. Älskar näckrosor!

Kram!

2008-07-24 @ 22:49:43
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Syster

Premiärdopp... jag är grymt imponerad! Visst är det skönt att svalka av sig lite mellan varven?!?!



Nu blir jag nyfiken. Vem var besöket? Jag missar dem alltid. :S



Fin bild som vanligt!

2008-07-25 @ 12:36:48
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Jag är också en total badkruka!! Tykcer du var jättetoff som badade. Näckrosen var ju fin så det är klart vad gör man inte för fotokonsten.



~Livet i byn

2008-07-25 @ 18:46:40
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Birgit Niemi

Hej! Oj vad mysigt det ser ut, vi saknar resan upp, men det får bli nästa sommar. Vi jobbar fortfarande, går på 2 veckors semester nästa vecka.

Ta ett dopp för mig oxå. Hälsa alla. Kram Birgit

2008-07-28 @ 13:08:19

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0