Firandet..

..har fortsatt under veckan av fler vänner, arbetskamrater och i helg av min familj. Aldrig nånsin har jag blivit så uppvaktad som i år,  så roligt att så många nära och kära har "kommit ihåg lilla mig", och oj oj så mycket fina presenter och blommor jag har fått! Se och njut av blomsterprakten Ni med:




Men det är inte bara jag som firats i helg, min son som fyller 6 år i morgon har också firats av min familj. Dessutom har vi firat två av våra vänners födelsedagar!  Så det har varit ett ordentligt kalasande här kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: lLenal

Men vilka härliga blommor,det är lite extra när man fyller jämt:)Grattis till sonen med:)

Ha det gott, kram lena.

2008-10-12 @ 21:38:19
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Vilka underbara blommor!! Jösses vad du firat :0)



~Livet i byn

2008-10-12 @ 21:48:56
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Oj, vad massor med fina blommor! Jag minns då maken fyllde 40 förra året, vi hade sååå fina blommor en lång tid efteråt.

2008-10-13 @ 08:35:51
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: keb

oj så mycke fina blommor du har fått!

Det är inte klokt vad tiden går fort!Jag tycker år.det känns inte så länge sen du var en liten tös på 3 Ni hade en närbutik i ötå där du bodde som barn Hörnans livs som det hette.Och affärsinnehavaren var en äldre dam som inte var känd för att vara speciellt generös av sig.. men när vi var dit och handla och du var med fick du ofta godis av henne:-)

Du visste nog hur slipstenen skulle dras fniss

Och nu fyller din son 6år.

Hälsa han grattis och ge han en stor kram från mig!!

2008-10-13 @ 09:26:34
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: IBW

Gattis lilla A på 6 årsdagen.

önskar din mammas moster IB med tillbehör.

För övrigt vad fina blommor du fått, del är alltid roligt med färska fina blombuketter.

2008-10-13 @ 17:01:45
Postat av: Anna m fl

GRATTA ARVID SÅ MYCKET FR OSS!!!

Så får vi komma över med lånad tallrik o present till helgen.

2008-10-13 @ 19:19:21
Postat av: Anna

GRATTA ARVID FR OSS!



Present kommer till helgen!

2008-10-13 @ 19:20:26
Postat av: Anna

GRATTIS ARVID!



Present kommer senare!

2008-10-13 @ 19:21:24
Postat av: Syrran

Blev det nån ny maskin till hemmet idag? Eller hade du föredragit min beprövade? ;)

2008-10-13 @ 19:43:37
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Malin svarar:

Alla gratulationer är vidarebef till A som tackar så mycket!!

Syrran: Nej tyvärr så har jag inte hunnit idag, eftersom A fyller år idag så var det middag på Mac Donalds o Toys ur us som stod på schemat. Hmm, egentligen skulle jag behålla pengarna och hyra in dig när jag behöver sy istället!!! Nää skämt åsido, på onsdag hoppas jag hinna dit, imorgon reser jag ju bort igen.

2008-10-13 @ 20:21:05

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0