Tillbaka igen

Bloggpausen tillbringade jag mestadels här:



närmare bestämt vid vår pool på Sun Beach Resort på Rhodos, i solen och värmen.

Jag kommer naturligtvis att berätta mer om vår resa, MEN jag kommer antagligen inte att kunna visa en massa fina foton som jag hade önskat.....för kombinationen, jag, kamera och Rhodos är visst ingen bra kombination... :(

Jag var nämligen på Rhodos för 13 år sen och då tappade jag min kamera i golvet så den gick sönder första dan, och nu upptäckte jag näst sista kvällen på resan att alla mina foton var borta !?! Jag är bombsäker på att jag inte har raderat dem eller att jag eller någon av barnen misshandlat kameran. Men jag hittar inte igen fotona. Jag tror att de har hamnat i någon undermapp på minneskortet eller i något internminne i kameran...gäller bara att få hjälp med att hitta igen dem. Har försökt hitta en lösning på problemet i kamerans manual utan framgång, har även skrivit ett desperat mail till Canons support och dessutom har jag ringt vår dataexpert. Så jag har inte gett upp än....

Har någon av Er råkat ut för något liknande??

Imorgon kväll skall jag hälsa på hos Er alla och se vad Ni har haft för ER, men nu måste jag gå och sova!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Har haft nå liknande problem med MP4 spelaren....

Ja, dessa datorer

2008-09-03 @ 08:19:01
Postat av: C a m i l l a

Nä, vilken otur! Hoppas verkligen att det ordnar upp sig med dina foton. Jag skulle gråta floder om alla semesterbilder försvann.

Välkommen hem!!! :)

Kram!

2008-09-03 @ 10:57:15
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Sonja

Hoppas att ni hade en underbar resa!!!:)

2008-09-03 @ 12:30:39
Postat av: lena

Visst!!var det varmt där all bränna är borta nu för mig. Ändå är det bara lite mer än en vecka sen man kom hem ifrån Rhodos.Hoppas att du njöt i fulla drag där nere kram lena.

2008-09-03 @ 13:24:12
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Usch vad trist! Har haft sönder min med...

2008-09-03 @ 16:08:42
URL: http://mariaellinor.blogg.se/
Postat av: keb

VÄLKOMMEN tillbaka! antar att ni haft det skönt......

Såg härligt ut det där!Skit trist med kameran Tråkgt att sånt ska hända just där.Bilderna borde finnas kvar i minneskortet..jag tror du får lämna i den jag tror det är svårt att få fram dom eftersom kameran är trasig, men om du lämnar minneskortet tror jag det fixar sig med bilderna värre är det ju med kameran



2008-09-03 @ 17:08:09
Postat av: EVA

VÄLKOMMEN HEM IGEN !!! Hoppas ni myst...



Maken gjorde en sån tabbe för ett tag sen...och då var tyvärr alla kort borta !



***

KRAAAM EVA

2008-09-03 @ 18:02:01
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Malin svarar:

Sonja: MP4 ? Huh det vet jag knappt vad det är...Hörde att du själv fick en fantastisk 40 års present. När bär det av?

Camilla: Tack. Jaa det känns oerhört trist...

Lena: Jaaa varmt och skönt ! :)

Ellinor, KEB: Det var förra gången på Rhodos som jag tappade kameran så att den gick sönder. Denna gång verkar den fungera som den skall (hoppas jag) men det är alltså fotona som så mystiskt har försvunnit.

Eva: Ja visst har vi myst!! Hmm bådar inte så gott för mig då.....

2008-09-03 @ 18:42:24
Postat av: ibw

Det går ju säkert att få fram korten, datornördar fixar sådant. Jag vet att det går att få fram dem, låt kameran vila ett tag, tag ut batteriet och starta därefter om kameran

2008-09-03 @ 18:43:34
Postat av: IBW

Du har inte råkat formatera minneskortet, lätt gjort, men då är det kört.

2008-09-03 @ 18:47:09
Postat av: Malin svarar:

IBW: Jag har inte vad jag kan komma på gjort något som helst konstigt med kameran...

2008-09-03 @ 18:57:48
Postat av: Soffie

ser inte så tokigt ut att ha bloggpaus på...

härligt!!!

2008-09-03 @ 20:47:59
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ulla

Min första utlandsresa gick till Rhodos. Det gör den till något speciellt. Hoppas det löser sig med dina bilder. Jag hade varit förkrossad.

2008-09-03 @ 21:01:51
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Vicke

Välkomen hem igen! Kan förstå att det varit toppen med sol och värme efter vår usla sommar:)

2008-09-03 @ 21:42:39
URL: http://vickes.blogg.se/

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0