Kreativa bloggare

Tack snäll Paula för awarden!




Reglerna ser ut så här.

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

Oj oj det finns så många kreativa o inspirerande bloggar och kreativa, trevliga bloggare "out here".
Jag ger en generell award till alla er bloggare vars bloggar jag följer regelbundet, ni vet vilka ni är, alla ni är kreativa och ni inspirerar mig på olika sätt!

De resterande 6, ger jag till följande bloggare, som jag oxå följer regelbundet men som jag inte minns att jag gett ngn utmärkelse till förut:

Päivi, är en kreativ tjej som tillverkar egna kort och smycken, vi har redan gjort affärer!!
Eva, är en riktig pysslare som inspirerat mig till att baka flera ggr.
Marianne, är min "återfunna" kusin som bjuder på både kloka ord och goda skratt på sin sida.
Lissen, är tjejen som förtrollar med sina foton.
Lappshakira, är tjejen med mycket humor, stort hjärta och sötaste sonen.
Mamma Kero, är den kreativa postisen med kameran i högsta hugg.

Svårast är förstås att berätta intressanta fakta om sig själv, jag tycker inte att jag är ngn särskilt "intressant" människa, kan inte komma på att jag besitter några speciella egenskaper eller talanger..och berättar om mig själv gör jag jämt här på bloggen ändå..konstigt det där. Nåja här kommer lite malkinfakta.

Jag kan vara ganska så tankspridd, många är det som fått sig ett gott skratt på min beskostnad genom åren.
Jag var sportig som ung, åkte skidor på längden o tvären, tränade friidrott, sprang mycket och spelade fotboll.
Jag var även en fanatisk hästtjej under några år, rider fortfarande gärna någon gång när tillfälle ges.
Jag älskar choklad i alla former, det är min stora last.
Jag har aldrig varit någon äventyrare eller globetrotter, min största resemerit är en resa på egen hand till Irland tur o retur.
Mitt sämsta ämne under skoltiden var engelska, jag klarar inte av att läsa böcker på engelska.
Jag gillar alla årstider, fast föredrar att svettas framför att frysa.


Kram alla bloggisar!


Kommentarer
Postat av: EVA

Åhhh 1000 tack vännen ! Värmer i hjärtat...

Ska kopiera den och fundera liiite...hihi !

Ha en underbar helg !



***

KRAAAM EVA



:)

2010-01-30 @ 11:51:27
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Marianne

Tusen tack! Vilken kul idé. Det här måste jag genast sätta mig och klura på.

2010-01-30 @ 12:22:38
Postat av: Päivi

Oj tack!!! Härligt! Nu måste jag nog fundera lite :o) Jag är så ny här i bloggvärlden att jag inte har så många som 7 att skicka award till, tror jag :o) Den jag skulle skicka till är till dig ;o) För ska jag vara ärlig så kom inspriationen till bloggning från dig och din härliga blogg :o)



Kramar!

2010-01-30 @ 13:22:19
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: Marianne

Du får en award av mig,,

2010-01-30 @ 18:33:26
URL: http://mariannesturk.blogg.se/
Postat av: Annette

Kul att få veta lite mer om dig. Choklad ÄR gott :-)

Ha en fortsatt fin helg!



Kram Annette

2010-01-30 @ 20:22:25
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Ulla

Grattis till utmärkelsen!

Jag är oxå en chokladoholic

2010-01-30 @ 20:31:16
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Ulla

Sv: Även jag gillar snabbkaffe så jag tycker

Mer Nescafé åt folket!

2010-01-30 @ 20:32:54
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack söta du! =)

2010-01-30 @ 21:06:21
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Syrran

Böcker på engelska... huga. Ryser bara vid tanken.

2010-01-31 @ 09:41:49
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Paula

Hej! Så du fick svettas med svaren, hihi, men du gillar ju att svettas! Jag är inte heller någon globetrotter men några länder hann jag med i ungdomen, bl.a en bilresa i USA som var fantastisk.

Jag tog en kurs på åttiotalet, Cambridge High Certificate, i hopp om att få bättre jobb om jag kunde engelska, det lönade sig kan jag säga! Nu läser jag på engelska med glädje!

Ha en skön söndag och kramen!

2010-01-31 @ 13:10:25
URL: http://paulaz.se
Postat av: Anonym

Ja, visst finns det många inspirerande och intressanta bloggar. Tycker din är riktigt inspirerande och jag funderar många gånger var du får dina idéer ifrån.

Böcker på engelska, hade en period i min ungdom jag faktiskt frivilligt läste såna. Många konstiga perioder har man gått igenom i sitt liv....

2010-01-31 @ 18:15:29

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0