Just for the record

Cykeln ställdes in i boden i lördags. Vill bara anteckna mina mil, då mitt minne inte är särskilt pålitligt.

2010    104 mil
2009     86 mil
2008    122 mil

Annars så är det uselt med motion just nu. Det är mycket som jag skulle vilja, borde hinna osv som inte hinns med just nu.

Men jag har i alla fall precis knappat in räkningarna, i god tid kan tyckas, men anledningen var en som skulle ha betalats förra månaden... :(

Mitt liv just nu består av en hel del pluggande, denna vecka är det geografi, engelska och biologi som gäller. Mikroorganismer, plankton, alger och urdjur snurrar i mitt huvud nu. (Dottern behöver mycket stöd o hjälp med skolarbetet)

Jaha nu har klockan redan passerat 23..bäst att gå knyta sig, jag är inte så värst piggelin om morgonarna den här mörka tiden på året.

Good night!




Kommentarer
Postat av: Camilla

Nice med en liten uppdatering. :) Ibland hinner man helt enkelt inte med datorn.

Trevligt att se dina cykelresultat. Vad har du för mål inför sommaren 2011 då? 110 mil? ;)

Kram på dig Malin!

2010-11-23 @ 08:08:46
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Sonja

Grattis du klarade de 100!

När man läser med barnen så funderar man om man verkligen läste det de läser...

Jo, det är mycket nu och trött är man, ibland går det på vilja och ibland faller man igenom.

2010-11-23 @ 09:07:04
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: fia

Oj det va många mil mer än mig , fast jag har ju åandra sidan ingen cykel fast jag går i stället .

Får den komma fram till våren .

kram.

2010-11-23 @ 14:47:17
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/
Postat av: Päivi

Många mil blev det... Inte illa :o)

Ja, den här årstiden är det inte lätt att vara piggelin och har man dessutom mycket att göra blir det inte lättare... Själv försov jag mig i morse... Men vi hann med nöd och näppe till skolan :o)

Ha så bra!

2010-11-23 @ 15:30:12
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: ibw

Du har varit jätteduktig och cyklat över 100mil, det är inte dåligt

2010-11-23 @ 19:46:33
Postat av: Lena L

Tack för din kommentar hos mig! :)

Vad flitig du är på cykeln, du har ju varit ända till sthlm med andra ord....pust vad jobbigt det lät!:)

Ser att du köpt dig en Canon-fin kamera, den är riktigt bra enligt alla tester!

Postat av: Lena L

Tack för din kommentar hos mig! :)

Vad flitig du är på cykeln, du har ju varit ända till sthlm med andra ord....pust vad jobbigt det lät!:)

Ser att du köpt dig en Canon-fin kamera, den är riktigt bra enligt alla tester!

Postat av: Syrran

Du är grym på att cykla. Har inte samma gnetande tålamod som dig på den fronten.



Prova lägg dig tidigare så ska du se att det gör stor skillnad. 22:30 passar mig utmärkt.

2010-11-23 @ 21:37:13
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Maria

Känner igen mig lite...men mest matte här och svenska uppsatser. Matten gillar jag men svenskan...

Sen känns det som om man "pluggar" även på jobbet. Just nu Parocelement och paneler och stålkonstruktioner.....suck! Svenska är rätt kul iaf...<3

2010-11-24 @ 08:03:17
Postat av: Karin

Oj vilken energi !

kan du inte dela med dig av den till fler t.ex till migos :-) kram!

2010-11-24 @ 08:18:21
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: Cissi

Puh det är mycket man vill hinna med men inte hinner ;)



Hoppas Du får en bra vecka och att det går bra med pluggandet!

Kram

2010-11-24 @ 09:05:18
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: mammakero

Jag känner med dej! Vissa tidpunkter känns det som alla vill att just jag ska hjälpa till... Nu när jobbet är så extremt slitigt med den-ícke-fungerande omläggningen och snökaoset som blir av starka vindar och mycket snödrev. Då tryter min ork och lust. Jag orkar ingenting. Knappt läsa bloggar. Nu är det snart advent och jag brukar alltid sjunga på adventskonserten i domkyrkan, men jag har varit med TVÅ gånger på hela höstterminen, bara för att jobbet suger musten ur mej. Så i år får jag nöja mej med att lyssna på min kör istället... Jag vet inte om det räcker till känslomässigt, eftersom den konserten lever kvar i själen långt efteråt...

2010-11-25 @ 08:24:09
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: mammakero

Vet du vad! Det blev lite lustigt här, för efter jag läst ditt inlägg och skrivit min kommentar, så fick jag ett upplägg till ett nytt inlägg för mej!

Tänkte bara att du skulle få veta att du inspirerade mej, trots att det är rätt svårt just nu (att bli inspirerad)...

2010-11-25 @ 09:31:07
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Paula

Men Malin, du måste ju lära dig massor när du får repetera så mycket skolarbete! Jag var en sån som råpluggade till proven och klarade dem, en vecka senare när vi fick tillbaka proven kom jag inte ihåg nånting...vadå lära för livet, tihi

Tror du man törs belöna sig med en öl i helgen? ...det går ju bra med kaffet som jag trodde skulle bli asjobbigt, men, alkohol, då åker ju förståndet ut...vet inte jag

Kanske tar en tur till en julmarknad istället!

Kram och trevlig första advent!

2010-11-25 @ 15:47:43
URL: http://paulaz.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0