Dagbokscollage




När jag insåg att det skulle bli ont om tid att fota och blogga för ett par veckor sedan, då bestämde jag mig för att ta lite bilder ur vardagslivet med mobilkameran då och då, för att sedan göra ett collage. Vilket jag nu gjort.

För jag vill gärna minnas den trevliga Thaimiddagen hos våra vänner, kollegans bebis jag haft förmånen att få snusa och vyssja, det vackra ljuset när vi besökte SUS, middagen m familjen när maken och jag firade 25 år tillsammans ♥ , afterworken med jobbet, de sköna avstressande promenaderna emellanåt. 

Tog även med en gnutta av det vardagliga slitet/jobbet och pluggandet.

Nu hoppas jag att det lugnar sig snart med barnens läxor och prov så man hinner julstöka lite, det gillar ju jag.

PS Om ni undrar över bilden med kravbreven så behöver ni inte vara oroliga, det är ingen fara på taket, bara ett tecken på att det blir lite för mycket att hålla reda på ibland DS

Kommentarer
Postat av: Sonja

Härligt collage!

Det blir ju mest att man skriver om lite speciella händelser på bloggen och glömmer bort det vardagliga som ju faktiskt är en större del av livet och också värt att dokumentera och minnas.

2011-12-01 @ 07:49:55
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: mammakero

Jag gillar verkligen ditt kollage! Håller verkligen med Sonja, det är mycket lätt att glömma vardagen. Att göra kollage med bilder från vardagen är bra ibland. Mobilbilder är bra vardagsbilder, jag använder oftast min lilla samsung numera. Den fick följa med ut på tomteparaden, det är därför bildkvaliteten inte är så bra...

2011-12-01 @ 10:14:34
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: LissenTo

Vad fint att kunna se vad som hänt den senaste tiden. Och det är många fina små ögonblick...............



Ha en fin vecka med lagom fart.........

Kram Lissen

2011-12-01 @ 17:59:08
URL: http://lissento.blogg.
Postat av: Päivi

Collaget visar att du har många järn i elden ;) Samtidigt blir det just det du skriver i överskriften: Dagbokscollage :) Något att bläddra tillbaka till om några år kanske :)



Ha det bäst! Kram!

2011-12-01 @ 19:07:48
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: paula i pörtet

Det där var väl ett trevligt sätt att göra en liten sammanfattning. Dock ett önskemål, bilderna blir ju så små! Kan du inte göra en slideshow nästa gång istället...

Kramen

2011-12-01 @ 20:40:36
URL: http://paulaz.se
Postat av: Malin svarar:

Paula, fotona blir inge vidare med min mobil...den är svår att hålla still o sen ska man trycka på touchskärmen, så det gör nog sig bäst i mindre format. Men jag gör gärna en slideshow snart igen!

2011-12-01 @ 21:04:48
Postat av: Marianne

Vilken bra idé. Kan hända att jag "lånar" den. :)

2011-12-02 @ 10:39:56
Postat av: Camilla

Åh, perfekt idé. :) Kul att få hänga med i din senaste tids stök och vardag.

Grattis till dig och maken! 25 år! Wow!

Kikar in och önskar en skön helg

Kram!

2011-12-02 @ 11:09:57
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0