Status

                             

Sen i torsdags har det blivit mycket te, litervis med te och många skedar honung (har unnat mig av den finfina honung jag fick i present av Å o V). Jag har dövat svalget med Fishermans Friend – oj så många Fishermans Friend det har blivit.. och alvedon och även några supar Mollipect. Och så har jag snorat och hostat, herre jösses vad jag har hostat och hostar än..


Men jag är tillbaks på jobbet, sedan i måndags.. och just nu går mycket av min fritid o nästan all min energi till att plugga spanska och fysik med dottern.


Så därför har jag inte hunnit blogga.. men I´ll be back, soooon


PS 1 Vi tog bort vår fasta telefon, så nu vet ni att det är våra mobilnummer som gäller framöver.
PS 2 När jag ringer från min mobil visas ett 010 nummer, o lägg gärna in även det numret i dina kontakter, men ska du smsa mig då gäller mitt vanliga 070 nr!


Kommentarer
Postat av: Maria

Har förstått att du måste varit krasslig. Roligt att höra att du är på bättringsvägen. Kram

2011-10-26 @ 07:20:21
Postat av: Sonja

Det går lite envisa förkylningar just nu. Krya på dig! Och hoppas att det inte smittar via bloggen...;)

2011-10-26 @ 08:06:40
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Cissi

usch det är mycket som går nu... :(

Väntar själv med "spänning" om hur lång tid innan första vab-dagen kommer den här hösten...den här veckan eller kanske nästa ;)



Krya på dig!



Kram

2011-10-26 @ 08:41:03
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: paula i pörtet

Härligt att du är på bättringsvägen! Såg i blaskan att nu kommer vinterkräksjukan också....och fästingsjukdomarna blir bara fler...bara elände med andra ord, "ler".

Jag valde helt annorlunda bågar till glasögonen denna gång, har haft ganska tunna i metall, nu blev det tjockare plastbågar, större också såsom modet föreskriver, dock inte några uggleögon, haha

Vi valde inte Synsam denna gång för dom hade bara rabatt på bågarna, utan tog synoptik som hade erbjudandet tre till priset av ett par. Jag behöver dubbla, speciella terminalglas framför datorn och när jag målar och Hasse behövde också nya.

Kramen!

2011-10-26 @ 16:30:11
URL: http://paulaz.se
Postat av: Marianne

Hoppas du mår bättre nu :)

2011-10-26 @ 17:06:05
Postat av: Sonja

Och idag har jag börjat snora som värsta ungen, tack för den du! ..;-)

2011-10-26 @ 22:19:19
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Camilla

Vilken seg bacill. Hoppas att du fortsätter att krya på dig. Den här veckan har jag (peppar, peppar) känt mig riktikt bra. Trött så klart, men ändå inte så förkyld. Tjohoo! :)

Kram på dig!

2011-10-27 @ 08:47:13
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0