Den här bloggposten vaccinerar 95 barn




Foto: © UNICEF/Asselin

Jag vill givetvis inte vara sämre än flera av mina bloggvänner som tex Marianne, Lissen och Paula. Genom att  publicera denna bloggpost vaccinerar jag nämligen 95 barn runtom i världen mot stelkramp tillsammans med Apotek Hjärtat. Det är känns bra att kunna göra lite nytta med sin blogg.

Har du en blogg och vill vaccinera ytterligare 95 barn? För varje bloggare som publicerar den här bloggposten mellan 16 april och 13 maj så skänker Apotek Hjärtat 95 stelkrampsvaccin. Läs mer och hämta bloggmaterial

unicef.se/sprid-budskapet/bloggkampanj




Kommentarer
Postat av: Marianne

tänk att ett litet inlägg kan göra så mycket nytta...



Resan ser helt underbar ut. Själv får jag inte med mig familjen...:(

2012-04-25 @ 20:06:53

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0