Bikt v 2, protokoll v 3..

                             

Time flies igen, redan februari. Har roliga saker i almanackan att se fram emot både i mitten av februari och början av mars. Men fram till dess lever jag mitt asketliv utan godsaker, med motionskraven..

Syndade lite förra veckan, första synden var en liten mörk chokladbit hos frisören, jag glömde helt enkelt bort vad som gällde just då.. Den andra synden var en helt vanlig medveten synd, jag kunde inte motstå en Dumlekola från övriga familjens godispåse, så nu vet ni det.. Men motionsmålet roddes i alla fall i hamn.

Och så denna veckas motion:

Måndag: 30 min motionscykel
Onsdag: 30 min motionscykel
Lördag: 30 min motionscykel
Söndag: ca 30 min lugn promenad (m dunjacka och -27)

Det verkar mest bli inomhusmotion denna vecka, svinkallt som det är, -22,9 just nu.

Näpp nu måste jag ägna mig åt mina barn, kvällsrutiner och engelska glosor.

Godkväll


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tycker att du kämpar på bra ändå! Jag har aldrig klarat mig så där länge utan godis. Har du märkt några resultat på midja eller våg?

Kram!

2012-02-01 @ 22:05:57
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: LissenTo

Du är jätteduktig, vet du det. Kram

2012-02-01 @ 22:09:27
URL: http://lissento.blogg.
Postat av: Maria

Du är min idol!

2012-02-02 @ 07:48:45
Postat av: Sonja

Sååå små små synder är du förlåten.

Inget att jämföra med mina två chokladbollar och en bulla, allt på en och samma dag!!!

Motionsmålen håller du ju jättebra! Så jag skulle vilja säga JÄTTEBRA jobbat!



Har också en del roligheter inplanerade. Skulle ikväll på en föreläsning men den blev inställd. Synd, för jag hade verkligen sett fram emot den..

2012-02-02 @ 07:50:02
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: mammakero

Mycket bra jobbat Malin!! Jag syndade rejält då älsta dottern var här (förra helgen), det blev en halv påse chips och 15 godisar ur deras påsar... Det tillråga på eländet, så motionerade jag bara 2 dagar! Denna vecka har jag syndat med 2 glas vin i måndags... Usch, vad det är svårt att vara duktig och hålla mej till den smala vägen...

Jag tänkte på dej när jag powerwalkade i går kväll. Undrade just hur det gick.

2012-02-02 @ 09:21:23
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: mammakero

Ja, jag har använt älsta dotterns macro, skulle vilja köpa den av henne, men eftersom vi ska ta med oss alla barn utomlands, så tillåter inte kassan det oxå. Inte för att jag tror hon skulle ta såå mycket men vi bör tänka på alla bäckar små! Jag har en Canon 50D.

Nä, jag ska försöka göra lite mat, jag tror det blir kyckling, det var länge sedan nu.

2012-02-02 @ 12:07:53
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Cissi

Riktigt bra gjort ändå och eftersom du tränade borde det gå jämt ut eller hur ;)



KRAM!

2012-02-02 @ 12:24:02
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Här på bloggen värmer vi varandra oavsett temp ute!

...om du blev du något varmare efter min hälsning är ju en helt annan sak...Haa!!!

Håller som bäst på att sätta mig in i en kommunal budget samtidigt som dottern behöver hjälp med sambabdet mellan den franska revolutionen och Greklands skuldkris,murens fall,och varför det dröjer med rättvisa löner.....men det ska nog bli bra!

Otroligt vad mycket man lär sig själv samtidigt som man häpnar inför skolans alla hemarbeten med projekt....När lär de sig sin historia?Hemma?



Kramen o en riktigt trevlig helg!

2012-02-03 @ 17:05:24
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Paula i pörtet

Men vilket häftigt foto du fått till, Photoshop?

Sadeln går inte att ställa om på min begagnade cykel, den tippar liksom framåt, så det är helt omöjligt att lyfta bort händerna från styret, då faller jag rakt framåt, haha

Jag förmår inte cykla längre än en kvart åt gången än så länge i alla fall men tröstar mig med att all motion är av godo, även de små korta. Ungefär som att ta trappan istället för hissen...men vi har ju inte ett enda hus här med hiss, hihi

Nu har ni fått vad ni tål förstår jag, kallt som bara den. Hoppas ni håller värmen och ligger under pläden och har det gott i helgen

Kramen

2012-02-03 @ 19:04:57
URL: http://paulaz.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0