Första Advent

 
 
Ja men alltså, redan första advent, det är inte riktigt klokt vad tiden går fort.
 
Utegranarna är i alla fall på plats, den lilla under tak på bron. Stjärnor är upphängda och ett par ljusstakar framstoppade. Bara resten av julstöket kvar då..
 
Maken har beredskap och är på utryckning, igen. Undrar om det är normalt att ha så här mycket utryckningar under beredskapen? Undrar också om de ger ngt i börsen. Spännande att se.
 
Annars så har Emma haft tjejkväll med övernattning i helg. Arvid har varit på bio och i morse hade vi tidig uppstigning för basketmatch i G-stad. Utöver det har vi pysslat med det vanliga, handlat, tvättat, städat och  plockat fram advenstpyntet.
 
Veckan som kommer är mer fulltecknad än vanligt i almanackan. Ska själv på fotoklubb i morgon, blir första gången som jag ska visa några alster i månadstemat och eventuellt ställa upp med ett bidrag i singelbildstävlingen (känner dock att jag inte har ngt att komma med...).
 
Nää, nu är det dags att sparka igång lagandet av middag.
 
Hjälp, ngt har hänt med min bloggdesign, spalten till höger med alla länkar, arkiv och kategori är helt borta :(
De var så även innan jag la dit min julheader så jag är inte den skyldige. Arkivet och kategorierna syns när man går in för att kommentera, men länkarna och min presentation är helt borta . Så irriterande.
 
 
Tjohooo mailade blogg.se och de trodde att jag hade fått in skräpkod i ngt inlägg, och tack vare deras instruktion så kunde jag lösa problemet. Lycka!
 

Kommentarer
Postat av: Sonja

Mysiga bilder!
Så mycket fina bilder som du har så nog har du bilder att bidra med.

Svar: Jag har svårt att vara nöjd med mina bilder, men det hör nog ihop med att jag vill bli bättre :)
Malkin

2013-12-02 @ 07:45:41
Postat av: Sonja

När man går in på kommentarer kommer i alla fall kategorier och arkiv fram.

2013-12-02 @ 07:46:40
Postat av: mammakero

Jättefina dekorationer på trappan! Vilken julmysstämning det var med julheader och de bilderna tillsammans!

2013-12-02 @ 12:44:52
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Lissen

Adventsvarma bilder med mjukt ljus.
Helgen har varit full ser jag och nu hoppas jag att du ska trivas på fotoklubben. Du har så klart fina bilder att bidra med. Men det kan vara skönt att få pejla lite.

Ha en fin vecka................

Svar: Ja det känns bra på fotoklubben. Sen råkade jag vinna singelbildstävlingen första gången jag var med, lite chockartat. /Kram
Malkin

2013-12-02 @ 17:50:42
URL: http://lissento.blogg.se
Postat av: Camilla

Här ser det helt normalt ut. :) Ser att du fått hjälp med felet. Jag såg direkt att det blivit vinter hos Malkins. Det gillar jag! :)

Svar: Ja och nu har väl ni också fått ordentligt med vinter har jag hört, ska kika in hos dig snart.
Malkin

2013-12-04 @ 20:29:05
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: paula i pörtet

Tiden springer iväg och imorgon är det redan andra advent. Sven har varit på blixtbesök men han försvann ganska snabbt och utan att göra en fluga förnär...värre har dom haft på andra håll i landet och visst är det otäckt när det till och med förekommer dödsfall på grund av stormen.
Ha en fortsatt fin helg/Kram

Svar: Va skönt att inte ni drabbades av Sven. Hoppas din helg också varit bra. Kram
Malkin

2013-12-07 @ 20:07:02
URL: http://paulaz.se
Postat av: Marit Johansson

Bra att du fick till det, så tråkigt att sånt ska finnas på nätet!

Svar: Ja skönt, jag är inte så duktig på bloggdesign o liknande så när sånt här händer blir jag så stressad!
Malkin

2013-12-07 @ 22:08:19
Postat av: Lissen

Men så kul att du trivdes och vilken kickstart :-)
Sitter här och ler.................

2013-12-08 @ 20:43:38
URL: http://lissento.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0