Att njuta

 

Sen barnen fick sommarlov så har jag verkligen njutit av tillvaron. Njutit av att ha kvällarna efter jobbet helt fria. Kunna träffa en vän, fara på fotboll, hänga vid datorn (ja ni ser till och med blogglusten kommer smygande) och håll i er..

 

– Jag orkar läsa böcker igen!

 

Har nyss läst Keplers Eldvittnet och har nu börjat med Sandmannen av samma författare.

 

Och efter morgondagens insats på jobbet så har jag 4 hela veckors semester som ska njutas väldigt ordentligt.

Nu vill jag stanna tiden ett tag.

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter härligt!!!
Sandmannen har jag både försökt läsa som bok och lyssna på, men det går inte. Den är sååå seg tycker jag. Hoppas att du gillar den bättre. Jag satte igång med en Liza Marklund precis nyss. Länge sedan jag läste också, inte ens på resan blev det något läst. Hade en tråkig bok som jag hade svårt att komma in i. Den här kändes lättare (Du gamla du fria)
Kram!

Svar: Jo men jag gillar den jättemycket, den är ju spännade som tusan trots att det är lugnt tempo. Jag vet bestämt att jag gillar lite sega tv-serier och filmer, så det kanske också gäller böcker?Kram
Malkin

2013-07-03 @ 23:41:58
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: mammakero

Vad skönt att vara ledig på kvällarna! Att välja vad man har lust att göra! Läsa är så underbart! Jag har hittat ett "fynd" ställe på biblioteket, återlämningshyllan! Där ligger ofta böcker som jag aldrig hittat annars...!

Svar: Smart att leta där!!!Ja att läsa det är semester för mig.
Malkin

2013-07-04 @ 07:09:34
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Maria

Härligt!
Jag vill också bara njuta...
Vi syns snart/ Maria

Svar: Ja det gör vi och kul ska vi ha!
Malkin

2013-07-04 @ 08:13:30
Postat av: paula i pörtet

Jag hoppas verkligen att du lyckas hitta off-knappen, jag har försökt många gånger utan att lyckas..
Och sen ibland, då vill man hitta on-knappen så tiden går fortare, o då är den lika svår att finna, konstigt va?
Önskar dig en fabulös semester och hoppas vi hörs av ibland
Kram från pörtet

Svar: Letar febrilt vidare.. och önskar dig en fabulös semester!Kram på dig med!
Malkin

2013-07-04 @ 22:05:48
URL: http://paulaz.se
Postat av: Cissi

Härligt!
Jagr har 2½ dag kvar sen är det min tur att ta semester, och NJUTA ;)

Kul att du har sånna BRA böcker kvar att läsa :)

Svar: Hade, tyvärr tog de slut så fort..Trevlig semester på dig!
Malkin

2013-07-10 @ 12:16:49
URL: http://cissileandersson.blogg.se
Postat av: Cissi

sv: Hans böcker gör det av någon "kosntig" anledning ;) Så BRA!!!

2013-07-11 @ 13:05:43
URL: http://cissileandersson.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0