Husvård

Med hus blir man aldrig sysslolös. Ett av årets sommarprojekt var att byta vindskivor på husets gavlar.
Tur att maken inte har höjdskräck som jag.
 
 
 
 
Och så här fint blev det. Tyvärr har jag inga före bilder, men tänk en vindskiva och risig målarfärg.
 
 
 
         
 
Nej fotona togs inte vid samma tillfälle... om ni undrar över skillnaden på himlens färg..
 
Det andra projektet var av större karaktär, den nya farstukvisten. Den är nästan klar, när trappräckena har blivit målade då ska jag fota och ladda upp ett inlägg.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Det blev jättefint... tack för fikat :)

Svar: Tack själv för besöket! Jag hoppas alltid att det är du när jag hör motorcyklar.
Malkin

2013-07-30 @ 23:34:24
Postat av: Camilla

Men så fint! :)
Åh, jag är så orolig då maken är uppe i skylift på jobbet emellanåt. Fy så läskigt. Han är inte höjdrädd och gillar det, men jag är rädd att han ska ramla ur.
Hoppas att A har kurerat sig och mår bättre.
Kram!

Svar: Ja usch den här gungade och hade sig, men maken verkade inte ha några problem med det. Ja idag har man knappt märkt av att Arvid varit sjuk och är nyopererad. Men vi har inte öppnat det stora plåstret och kikat in.Kram
Malkin

2013-07-31 @ 21:43:04
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: soffie

hua att sitta där i korgen ,va härligt med nymålat å¨snyggt är det med :)

Svar: Ja precis hua, du skulle sett hur den gungade o hade sig :(
Malkin

2013-07-31 @ 21:56:58
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: mammakero

Män och deras manicker! Jag gillar heller inte höjder och är väldigt glad över att maken inte alls har lika stora problem med dem!

2013-08-02 @ 20:24:37
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0