Diverse alster

 
Åhh jag älskar verkligen våren, jag får så mycket inspiration av ljuset, solen och av förväntan inför sommar och semester.
 
Vad vi pysslar med? Allt möjligt, umgås med vänner som tinat fram från olika håll, fotboll, cykling, planering av tomten osv. Vad jag inte fått till enligt tradition är penséer, eller några andra blommor överhuvudtaget att pryda vår altan eller farstukvist med. Men döm om min förvåning när jag hittade en bortglömd vitkål som börjat blomma i vår mörka och svala matkällare.
 

Någon uppvaktning på morsdag blev det inte heller, vi är lite dåliga på det. Jag glömde till och med att ringa min egen mor :(   Men den här fina teckningen fick jag av min son ett par dagar innan. Den tycker jag väldigt mycket om. Arvids tolkning av Lisa Rinnevue alster.
 
 
"You only live once so get out and do something with your life. Don´t judge me I was born awsome not perfect. If you can dream it you can do it. YOLO"
 
Sen har jag själv framkallat min första poster, 50x70 cm. Riktigt fin tycker jag själv att den blev. 
 
 
Nu har jag 4 lediga dagar framför mig. På fredag ska jag och två kompisar göra stan, men annars är inte så mycket inplanerat. Det jag vill göra är att cykla några mil och läsa den senaste Marie Jungstedt.
 
Trevlig Kristihimmelfärdshelg!
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Yolo! Det förföljer mej nuförtiden! Snygg tolkning han gjort! Skulle pryda vilken vägg som helst! Även din poster!
Trevlig Kristi flygare helg!

Svar: Tack käraste du! Värmen svek oss lite i helg, men det är sååå skönt att vara ledig.

Kram
Malkin

2014-05-29 @ 16:21:49
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0