Bortskämd med de bästa!

Jag är bortskämd med många goda vänner. När jag fyllde år för drygt en månads sedan var maken i London med vänner och såg på fotboll. Då passade jag på att samla mina närmsta väninnor (inkl. syster) på en liten fest.
 
Och trevligt hade vi, stundtals skrattade vi så man nästan trillade av stolen. Helgen därefter var jag ut med tre härliga väninnor på afterwork med Sushi och Clarion Skybar.
 
I går hade vi parmiddag med ett par som vi umgåtts med i 24 år! Och titta så mycket fint dem hade med sig till oss:
 
Morbergs glögg, fina servetter och värmeljus samt en jättefin diskhandduk. Jag blir generad!
Vi lagade ngt vi inte gjort förut, nämligen kalkon! Så det eg borde vi kört lite thanksgivingtal, för det är vad jag känner, dvs tacksamhet för alla goda vänner vi har.
 
Annars så är jag lite småmallig över mig själv. Har kommit igång riktigt bra med spinningen. Har varit på 5 pass nu, förra veckan blev det 3 pass på 5 dgr!! Jag ska köra 3 pass nu till veckan också. Det är så härligt att ha kommit igång med en fungerande motionsform vintertid också!! Har till och med köpt mitt livs första gymkort!!
 
Så nöjd!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott!! Vad bra att du hittat din motionsform!

Svar: TACK!!
Malkin

2014-11-09 @ 17:30:13
Postat av: Maria

Heja heja... jag försöker bli "smittad" men inkubationstiden verkar förskräckligt lång!

Svar: Ja du, det tog måååånga låååånga år för mig också :)
Malkin

2014-11-10 @ 20:32:49
Postat av: VT

<3 Så mysigt att sitta ner och hinna prata lite med er. Hoppas vi kan få till fler tillfällen per år;)

Svar: Ja verkligen!!!
Malkin

2014-11-11 @ 10:46:08
Postat av: Fröken.A

Goda vänner är så otroligt viktigt i livet !!

Svar: Ja visst är dem!
Malkin

2014-11-12 @ 06:55:07
URL: http://www.meningsfylleri.blogg.se
Postat av: Paula i pörtet

Hej vännen, blir varm i hjärtat av att läsa om de fina människor du har omkring dej, dom är guld värda! Vet du, vi ska få ett gym här i byn! Dom ska öppna i januari, o då ska finnkäringen börja träna! Måste försöka få lite bättre rygg- och magmuskler, promenader i all ära, men det räcker inte. Måste bara få en instruktion först så jag inte förvärrar min skröpliga kropp. Så har jag gått med i PRO, det du! Jag har tackat nej bra länge nu, känner mig inte såå gammal, o är ingen föreningsmänniska, men nu vann förnuftet. Dom har så otroligt bra rabatter på både det ena och det andra, från försäkringar, resor och.....pris på gymkort! Som du förstår var det det sistnämnda som tog skruv! Med en ynkligt liten sjukersättning är det annars tufft att ha råd med gymkort. Så nu väntar jag med spänning medan dom bygger om i huset (där vi bodde på övervåningen för några år sen!)
Kram och ha en skön söndag

Svar: Men va roligt Paula att du ska testa träna på gym!!! Men det är jätteviktigt det du säger att du ser till att få en bra instruktör så att du gör rätt från början och att du går väldigt försiktigt fram!!! Nästan alla kör på för hårt från början och får så ont att de ger upp till slut. Jag köpte mitt kort när de körde en kampanj med 7 månader för 6 månaders kostnad, tyckte det var perfekt att träna från början av nov till början av juni, sen vill jag cykla utomhus istället. Och sen har jag sån tur att jag får bra med sponsring till friskvård från mitt jobb. Har tyvärr låtit massor av slantar brinna inne under många år för att jag varit så.... lat!
Många kramar till dig!
Malkin

2014-11-16 @ 13:10:04
URL: http://paulaz.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0