Dofta gott

 
I fredags åkte jag ner till Umeå för att hälsa på en kollega som flyttat dit i höstas. Efter jobbet var vi ett gäng på 6 tjejer, en exkollega o resten nuvarande kollegor, som besökte Invito där vi åt Afterwork buffé, surrade och skrattade så tårarna rann. Senare på kvällen kikade vi in på Bishops och ännu senare när alla andra utom Jeanette och jag gett upp då gick vi till ngt halvlurvigt ställe. En pub med livemusik där man kände sig ung...ja det var också en upplevelse.
 
Dagen efter shoppade vi lite. Ja eller på Rituals blev det rätt mycket. Trevlig personal och tydligen beroendeframkallande produkter. Är redan kär i handbalsamen. Blev även 2 toppar från Vero Moda som Emma sedan försökte lägga beslag på.
 
Roligt att göra ett litet avbrott i vardagsstressen. 
 
Ikväll ska syrran och jag se den omtalade filmen..
 
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: mammakero

Vilken trevlig helg! Tjej häng och shopping! Underbart!

Svar: Japp att man inte gör sånt oftare :)
Malkin

2015-02-22 @ 19:26:37
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Anonym

Låter som en toppen helg!
Men hoppas du har lite shopping kvar i ådrorna....jag behöver jeans snart ;)

Svar: Det behöver jag med!! Så sluta jobbet i tid ngn dag ;-) och hör av dig!
Malkin

2015-02-23 @ 08:08:55
Postat av: Paula i pörtet

Hej! Jag minns inte när jag senast handlat parfym, det måste vara hundra år sen...men jag fick en fin parfym av dotra i november då vi var på kryssningen, en doft hon fått som inte dög. Den dög alldeles utmärkt åt mig, lite frisk och ren doft till skillnad från hennes tunga vanilj och myskdofter som jag får huvudvärk av.
Jag ska också ut och vädra mig, på lördag har vi räkfrossa på byns Folkets hus. Förra försöket misslyckades, det blev för få anmälda, men nu har dom rott i hamn tillräcklig mängd så nu kör vi. Räkor och dansbandsmusik mitt i vintern, o sen får man väl krypa hemåt...
Kramen

Svar: Hej Paula! Ingen av produkterna var faktiskt ren parfym, det var duschfoam, handbalsam, handpeeling, badskum, handtvål och läppcerat med god lukt :)Jag hoppas verkligen att räkfrossan blir av så du får komma ut och roa dig lite, kanske en sväng om med dina lurviga/olurviga.. Många kramar!
Malkin

2015-03-01 @ 16:30:51
URL: http://paulaz.se
Postat av: Paula i pörtet

Men-------hur var filmen? Dottern var ju alldeles hysterisk när hon läste böckerna, nu har jag inte ens hört om hon sett filmen, men det måste hon väl ha gjort. Själv gör jag som vanligt, står över sånt som alla andra bara måste se/läsa/höra/uppleva...
Jag läste första Millennium-boken o var inte ett dugg imponerad, sen såg jag filmerna på teve och det räckte gott o väl tyckte jag. Men surkärring, nä, det vill jag ändå inte påstå att jag är!
Ja det är mysigt att fixa och dona med hästarna men ärligt så längtar jag tills hönsen kan börja strutta ute igen, då ska jag bli hönsmamma!
Kramen

2015-03-05 @ 17:08:37
URL: http://paulaz.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0