Sköna maj?

Nä maj har inte varit så skön.. Vädret har visat sig från sin sämsta sida. Fotade denna bild ngn av alla regniga och kalla dagar. 
 
 
Hemma är det inte heller särskilt skönt/vackert, med halvfärdigt kök och byggstök. Fast jag tycker att det är så roligt att se nya köket växa fram.
 
 
Det bästa är redan på plats, en fullstor kyl och frys. Och nu har vi även lyxen med en inkopplad ugn!
Tapeter, diskho, vatten och diskmaskin får vi leva utan tills nya bänkskivan installerats, ett par veckor bort.
 
Jag är dessutom väldigt nöjd med vårt nya golv, som vi lagt på hela entreplan utan några skarvar eller trösklar.

Inte ens trädgården är det minsta vacker än. I bakgrunden ser ni stenar som vi har över sen murbygget förra sommaren. Gjorde ett försök att flytta en perenn häromkvällen, här ser ni hur det gick!

Men livet känns helt ok ändå fast allt inte är så skönt, vi har ju hela sommaren framför oss *lycka*.
 
Foto: jag med min usla mobilkamera.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Titta, nu börjar ju köket växa fram riktigt! Visst är det häftigt (men jobbigt...) Ska ni också ha sån där liten vinhylla högst upp till höger. :)
Ja, fy för årets maj - har väl aldrig varit med om liknande. Kallt och regnigt. Hoppas att juni och resten av sommaren blir kanonfin nu.
Kram och trevlig helg!

2015-05-29 @ 22:06:19
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0