Gott Nytt år!

 
Åren går alldeles för fort.. 2016 har inte varit ett av mina toppår så jag hoppas att 2017 blir bättre.
 
Hoppas bland annat på bättre hälsa, att jag kommer igång och kan träna igen efter allt strul med nacke, axlar och bröstrygg. Och att influensan jag fick för ett par veckor sedan släpper taget om min kropp snarast.
 
Hoppas på att få behålla jobbet, hänger ju löst igen. Men hoppas samtidigt att jag kan ta ut mer ledighet och vila upp mig då jag känner mig så sliten. Och än mer ledigt för att göra något roligt också, gärna någon trevlig resa.
 
Hoppas ha mer tid och ork med min fotohobby. Hoppas på mer kärlek. Hoppas att Emma lyckas ta sig ut i arbetslivet. Hoppas på att mina nära och kära ska få vara friska och glada.
 
Ja det var några av mina hastigt nedtecknade förhoppningar. Självklart önskar jag också att världen ska bli en tryggare och trevligare plats. Mindre terrordåd och krig Tack!
 
Välkommen 2017

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tånkte också så, att 2016 var på dey stora hela inget toppenår, med några indantag så klart, jobbmässigt bra tycker jag, men många negativa saker i övrigt. Vi får hoppas på ett bättre 2017 💪🏻✈️🤗

2017-01-01 @ 09:43:59
Postat av: Maria

Kunde nästan vart mina ord.
Skriver under på att det varit ett utmanande år och att stora förhoppningar läggs på det nya.

Kram på dig och de dina så laddar vi för ett starkare och bättre år.


2017-01-02 @ 07:33:12
Postat av: Paula

Men inte nu igen! Så trist när det varslas om vartannat, kan det inte bara vara lugnt o skönt ett tag? Hos mig händer ju inte så mycket i tillvaron, har ju kommit dithän att större förändringar inte är att vänta, man gnetar ju på, men jag njuter av tillvaron också och tycker jag har det rätt bra jämförelsevis. Självklart skriver jag under att du ska få dina önskningar tillgodosedda nu under det nya året. Kram och god fortsättning

2017-01-04 @ 18:31:30
Postat av: Eva

God fortsättning på 2017! Åren är som livet...upp och ner. Hoppas ditt år blir bra med eftertänksamma, vackra och många foton. Kärleken finns där och Emma kommer hitta sin plats i livet. Jobbet löser sig... Kram Eva

2017-01-08 @ 21:36:00
URL: http://ottophoto.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0