Semesterlyx

Att vakna till denna utsikt.
 

Att äta sin frukost på bryggan.
 
 
Att ta sig en bad när solen steker på och svetten lackar.
 
Att slippa laga mat och bli bortskämd av mamma med min favoritmat. Dopp i kopp och Klimp i mjölk.
 
Att läsa en stund.
 
Att åka iväg på fest och fira härliga Pelle och släkten och dessutom få njuta av charmiga Lima, precis 1 år fyllda.
 
 
Det kallar jag semesterlyx det!
 
(Tyvärr är det inte alla i vår familj som uppskattar det lika mycket. Två tonåringar som bara vill stanna hemma.. också en fas i livet med barn.)
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Mellan 16 till 20 var detta något att leva med. Nu återvänder de och vill göra allt det de ratat som tonåringar. En sak som jag inte trodde faktiskt... Och om jag ska vara ärlig, föredrog jag att de stannade hemma och lät mej få den semesterkänsla jag så väl behövde! Härligt med semester!

2016-07-26 @ 20:27:48
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0