Redan sommar?

Ja juni är ju en sommarmånad, och jag hinner inte verkligen inte med. Vad jag gör?
 
Ja det är det vanliga, jobbar, springer hos sjukgymnasten, städar, lagar mat och tvättar, deltar i fotoklubbens och fotbollens aktiviteter. Cyklar lite grann, för lite tyvärr. Dels tack vare axeln/nacken men också för att det varit för kallt nu ett tag. Vi hade några testa på sommardagar och då njöööt jag i fulla drag.
 
Emma har varit på Rhodos och verkar ha haft det riktigt bra, vilket glädjer mig så klart.
 
Här kommer lite bilder jag tagit sen sist, i blandad kompott.
 
 
 

Här ovan 2 mobilbilder tagna i Södra Hamn under ngn av" testa på sommarvärmedagarna".
Här nedanför bilder tagna på en utflykt med fotoklubben till Båtskärsnäs och Sangis.
 
 
 
 


Bilderna på Nornan är jag mest nöjd med. Norna eller Jungfrutofflen som den också kallas tillhör växtfamiljen Orkidéer.
 
Jag har också fotat en hästtjej och hennes häst. Hästar är verkligen vackra djur.
 
 
 
 
Och nu blommar äppelträden och plommonträden. Visst måste man väl fota fägringen varenda år!?
 
I morgon är det Svenska Flaggans dag, då ska vi för första gången hala upp en nyinköpt flagga på vår nyrenoverade flaggstång.
 
  

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej, fina bilder från fina dagar som gett försmak på sommaren. Gillar bilderna på plommon- och äppelträdet. Och så känner jag igen mig från fotoklubbens utflykt. Livet är alltid fullt upp, det gäller att njuta av det som sker (i de flesta fall) och andas.

2016-06-10 @ 18:50:33
URL: http://www.ottophoto.se
Postat av: Paula

Hej! Ja hästar har blivit mina favoritmotiv att fota, står de i hagen så rör de sig inte så mycket heller så man slipper få skakiga foton. Värmen lyser med sin frånvaro även här, tänk, det passar mig. Men det visste du redan...och jag önskar visst att alla semesterfirare ska få sitt lystmäte av sol o värme, hav tålamod, värmen kommer! Ha en trevlig helg, hoppas du får bättre väder för det förtjänar du!
Kram

2016-06-10 @ 21:01:03
URL: http://paulaz.se
Postat av: Camilla

Åh, men krya på dig med din nacke nu och vila ut det där. Så himla trist då kroppen inte vill lika mycket som hjärnan.
Kram!

2016-06-15 @ 19:26:51
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0