Sommar?

Ja det kan man undra.. känns mer som höst. Men nu har jag i alla fall fixat en sommarheader här på bloggen. Hoppade över våren helt i år..
 
Två helger med sommarväder har vi endast fått hittills och halva semestern har snart passerat. Ja man blir rätt less.
 
Kikar tillbaks bland mina foton för att se vad som hänt sen sist. Det är mycket fotboll och fotoklubb. Men även begravning och fest. Livet.
 
Något annat tråkigt som hänt är att mamma o pappas Gråhund Milla försvann under påsken och inte ett spår har synts av henne sedan dess.
 

Livet utan hund blev alldels för trist för mamma och pappa. Så nu har dem köpt en ny hund tillsammans med min bror. Svea, en blandras mellan Östlaika och Jämthund.
 
 
 
Men vi har lite roligheter kvar att se fram emot innan semestern är över. Vi ska fara en weekend till Krakow och en weekend till Umeå. Så förhoppningsvis ska vi väl hinna tina upp våra frusna kroppar och själar innan sommaren är över.
 
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Så tråkigt när man förlorar sina husdjur. Efter Ada vill jag vänta med att ta hennes plats. Vet inte alls om jag ens vill ha något som fyller hennes plats i hjärtat och verkligheten. Döttrarna kör rena promotionbiten på mej.

2017-07-23 @ 21:53:41
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0