Lofotenresan, dag 4

 
 
 
Efter ännu en god frukost på hotellet körde vi till Abisko där jag fick återskapa lite minnen från mina besök på bangårdsombyggnaden för ett par år sedan. Några kollegor lyckades jag dock inte hitta.
 

Sen promenerade vi en bit efter Kungsleden. Det är så galet vackert där. Finare fikaställen får man leta efter.
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sedan blev det ett lunchstop i Kiruna och ett fika stopp på ett sommarcafé strax norr om Överkalix (minnet sviker).
                           
 
 
Sist men inte minst vill jag tacka vårt bästa resesällskap för den här resan. Ni är bäst <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra att kunna gå tillbaka och kika på bilderna när man behöver .D

2018-08-26 @ 09:28:57

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0