Boktips!

Är det någon därute som har lust (och tid) att kura ihop i höstmörkret och läsa en bra bok?

I sommar har jag läst två böcker av Stieg Larsson som jag absolut kan rekommendera.
De ingår i en serie som kallas "Millennium".        image5 image6 image7

Första boken: Män som hatar kvinnor
Andra boken:  Flickan som lekte med elden.
Tredje boken: Luftslottet som sprängdes.

Jag har köpt den tredje boken för någon dag sedan och längtar efter att börja läsa den. Men jag tror att min make skall få läsa den först, han läser mycket snabbare än mig.

Under tiden skall jag läsa Camilla Läckbergs: Isprinsessan. (Om jag hinner för just nu är det så kul att blogga!)

Att läsa böcker är för mig som är småbarnsmamma en vardagslyx! (Förresten hur länge räknas man som småbarnsmamma ? Kvalificerar jag mig fortfarande i den kategorin när den yngsta är 5 år?)

/Malkin

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag unnar dig verkligen att läsa. Synd bara att jag somnar så fort jag lägger mig med en bok. :S
Småbarn räknar jag till blöjbarn... fast vad vet jag.

2007-08-29 @ 11:10:27
URL: http://nicas.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0