Aj aj aj..


                                                       

Sitter här mitt i natten och läser bloggar. Kan inte sova, har så fruktansvärt ont i foten. Ångrar mig bittert över att jag inte uppsökte läkaren igår på dagen, nu är det 6  tim tills de öppnar på vårdcentralen..

Nu undrar ni säkert vad som hänt, det skulle jag också bra gärna vilja veta! Misstänker någon sorts överansträngning eller inflammation av senfästen (trodde en bekant) , men kan det verkligen göra så ont??
Har ätit både vanliga värktabletter och morfintabletter (som jag fick när jag opererade foten i våras) men det hjälper inte ett minsta dugg. Och foten den sväller...

Förra natten, då jag heller inte kunde sova, oroade jag mig för att återigen bli den som sinkar lagets chans till vinst i stegtävlingen som jag berättat om tidigare, jag som börjat så bra (antagligen för ivrigt?? ).
Nu oroar jag mig för att det kanske blir en ny operation. Den förra lyckades inte så bra och det är kanske därför som foten "gått sönder", av all felaktig belastning.

(OK Syrran jag vet vilket råd du gett mig i flera månader....!)

Det jag längtar efter mest just nu är något som biter på smärtan innan jag blir tokig.

Ok nu har jag fördrivit ytterligare en kvart.. 5 tim 45 min kvar.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Aj, aj, aj, det låter inte alls bra...!
Hoppas att du fått hjälp under dagen.
Med tanke på din systers krämpor under veckan undrar jag om ni är släkt...;)
Det ÄR skadligt med idrott... den minst skadliga är nog dans, närmare bestämt sängkammarVALSEN...
Krya på dig!

2007-09-27 @ 13:50:39
Postat av: VT

Jag såg att du hade med dig kryckor när du åkte förbi i bilen igår.
Vad gjorde du och Åsa för kul?
Hoppas du mår bättre nu och åtminstone kan sova till natten.
Ha det så bra!

2007-09-27 @ 14:08:26
Postat av: Syster

Men fy då!
Hoppas att du fått stillande som hjälper och inte stjälper... jag tappade ju hår (!) av ett visst inflammationsdämpande preparat.
Håll utkik!
Vill inte byta med dig!! En natt utan sömn är pest! Fattar inte hur man fungerar efter två nätter!
Krya på dig syrran. Tänker på dig.

2007-09-27 @ 15:40:31
URL: http://nicas.blogg.se
Postat av: Anna

Krya på dig!
Hoppas tillvaron känns lite bättre (gärna mycket) än i morse när vi pratades vid! Kramar.

2007-09-27 @ 16:26:19
Postat av: Myran

Ähhh....malin...sluta gnäll å´bit ihop (du é ju en stark kvinna). Eller ta några steg till i steg tävlingen vet ja. Eller kanske danstur en fredagkväll ha ha (horn i panna);.))
Skojja bara! Jag hoppas verkligen att du har det bättre idag än igår. Men f_n om du har ont i slutet av oktober....då får du stryk. Fast syrran säger att det gick bra att ta rullstolen i huvudstaden...
Tro inte att jag är knäpp (inte mer än vanligt alltså) det är FREDAG, ALLTID FREDAG. Då blir det så här, fredag är för mig som fullmåne för varulvar!!!!!! hi hi
Nää..nu slutar jag. JO det blev soffa å´lite annat.

2007-09-28 @ 16:45:21

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0