Mine

Idag kom äntligen julklappen från jobbet , den som väntar på något gott.. :)

I år behövde ingen klaga på julklappen från jobbet (har nog aldrig hänt att alla blivit nöjda tidigare år), vi fick ett kort fr MeriCard med en kod, sen var det bara att välja sin julklapp med ett klick på nätet. Det fanns tex handdukar, påslakan, kniv, och mp3-spelare att välja på. Jag valde en vit Mine vas av Ulrika Hydman Vallien.   

image127

I helg skall den fyllas med ett gäng vita tulpaner efter att julen dansats ut.

Passar på att önska alla en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Syster

Tänk att jag också öppnade arbetsgivarens julklapp igår, trots att jag fick den i början av december. Städade nämligen bort julen. Släktdrag??

2008-01-11 @ 08:44:08
URL: http://nicas.blogg.se
Postat av: IBW

Men vilken fin julklapp. Vi fick en "systerklocka".

2008-01-11 @ 15:53:11
Postat av: Paula

Det var välkommet om än lite försenat, kul idé att själv få välja! Mannen fick rikspresentkort innan jul, också väldigt händigt
Ha en skön helg

2008-01-11 @ 18:19:28
URL: http://paulaz.se
Postat av: keb

Fin julklapp!
Jag jobbar åt ett "rikt företag" som heter övik kommun
som ger en fick almanacka till julklapp
jag har mina julklappar innestående sen 3 år tillbaka :-(

2008-01-11 @ 18:59:19
Postat av: Malin

Inte så roligt m julklappar man inte ens ids hämta ut...
Vad är en systerklocka?

2008-01-12 @ 13:35:40
URL: http://malkins.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0