Omstylad blogg

Jodå du har nog kommit rätt i alla fall fast du kanske inte känner igen dig. Jag har bara pyntat om här, jag har nämligen "dansat ut julen" härifrån bloggen. 
Men här hemma kommer jag att ha kvar julen till nästa helg. Min son vill helst att vi skall ha julgrejerna året om, även julgranen poängterade han bestämt.
Men nja så mycket julfantast är jag inte..

Återstår att se om jag kommer att trivas med dessa färger här...bli inte förvånade om det ser helt annorlunda ut nästa gång du kikar in här.

Önskar alla som kikar in här en Trevlig helg! 


Kommentarer
Postat av: Ulla

En design i min smak. Blir imponerad av er så kan ändra utseende hur som helst på er bloggsida. Nu har jag tur att ha en bloggvän som hjälpte mig när jag ville ändra min design. Ha en go lördag!

2008-01-05 @ 07:43:07
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: Syrran

Å här händer det grejer. Fint! Nytt foto också. Själv hade jag tänkt se över min blogg i helgen.

2008-01-05 @ 11:41:37
URL: http://nicas.blogg.se
Postat av: Malin svarar:

Tack Ulla! Jag är inte särskilt duktig men tycker det är kul att testa sig fram o lära sig nya saker. Syrran: Tackar o bockar!

2008-01-07 @ 21:48:38

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0