TACK

Tack för att du betalar din tvavgift!  Nää skämt åsido, men jag tänkte faktiskt använda mitt inlägg här för att visa lite tacksamhet!


•-          Tack vännen C för 3 trevliga kvällar, för lunchen du bjöd på idag och för vinflaskorna jag fick (en kan komma väl tillpass redan imorgon). Hoppas du fortsätter vara lika nöjd med din supersnygga nya frisyr!


•-          Tack till alla stängda bankomater som gjorde att jag promenerade in massor av steg idag. Kanske kanske kan jag komma i mål tillsammans med riktkarln 30 maj?


•-          Tack till dig däruppe som gör ditt bästa för att blåsa bort regnmolnen lagom till imorgon då jag skall iväg på trevligheter.


•-          Tack till vår suveräna datakonsult på jobbet som uppmuntrade mig idag med dessa ord: "hav förströstan, ljuset skola återvända fast det känns nattsvart just nu"  Funderar faktiskt på printa ut mailet, förstora upp det och hänga det på väggen på mitt kontor.

•-          Och sist av allt så vill jag tacka livet! 

(Om ngn är rädd för att jag håller på att bli mer snurrig än vanligt eller undrar om jag gått med i någon religiös sekt så är det ingen fara alls med mig - jag mår bra!)

..och så blev det kanske mitt första inlägg utan en bild, men nu skall jag pallra mig isäng!


Kommentarer
Postat av: Ulla

Åh, vilket underbart inlägg! Vi har så mycket att vara tacksam över som vi vanligtvis tar för givet. Ha det bäst, Malin!

2009-05-28 @ 06:58:49
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Härligt inlägg! =)Hoppas din torsdag blir minst lika bra.

Kram!

2009-05-28 @ 08:29:28
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Syrran

Tycker inte det måste vara bild till varje inlägg... även om det blivit lite av ett signum hos dig. (Minns ett ynka tidigare inlägg som saknat bild - ett om virus.)



Vad är det för trevligheter som vankas? Nyfiken ju.



Visst är det härligt att promenera!? Bra att någon drar ut en när man själv tvekar p g a trist väder (vän eller stegräknare)... igår kväll "vindade" det på rätt bra även om det regnet höll upp.







2009-05-28 @ 08:33:19
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: rosalucia

Fniss!!! Undrade just vilken religiös sekt som fångat upp dej...men det var ju skönt att det Inte var så!!!!

Nu får jag lite ågren, vi har inte ätit ute alls än...men kanske i helgen! Det såg väldigt gott ut det ni åt i förra inlägget i allafall...mmm...

Stilig groda också, tror jag ska köpa en i dag jag med.

Jo, jag har tydligen fått diabetes, jävlar, men man får ta det som det kommer. det kunde ju ha varit värre. Och nu när jag MÅSTE sköta maten, så kommer jag ju att bli väldans smal&smidig också av bara farten(?)...det kan ju uppväga en del!!!

Ha det!!!

2009-05-28 @ 08:49:56
URL: http://rosalucia.bloggagratis.se
Postat av: Sonja

Det var ett härligt inlägg trots avsaknad av bild!

Kul att kunna vända något som kunde vara ett irrationsmoment till att bli något bra (bankomaterna)!

Vilken vis datakonsult du har, ska nog skriva ner orden jag också!

2009-05-28 @ 10:20:08
Postat av: Annette

Härligt! När man tänker efter har man mycket att vara tacksam för!



Kram Annette

2009-05-28 @ 13:50:01
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Lena

Tack för ditt inlägg :)

//Lena

2009-05-28 @ 19:57:28
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: Paula

Alla har vi anledningar att vara tacksamma! Just nu är jag tacksam över att ha sluppit gå ut idag i ösregn och 6 grader, tacksam över att solen åter visar sig, men i helgen kommer jag att gnälla kopiöst när termometern klättrar upp mot utlovade 25!

Kram

2009-05-28 @ 20:22:15
URL: http://paulaz.se
Postat av: Anonym

jag hoppas, att även jag får tacka livet, vi har ju varit utsatta en hel del senaste åren.

2009-05-28 @ 22:06:10
Postat av: C

Såja........ nu har jag äntligen slutat spegla mig! (Givetvis ett skämt!!!)



Tack själv M för god mat och husrum, även om din make M försökte nattsudda med mig mot min vilja! Tänk att jag, C, har varit vaken ända till kl 22.30 (om än mycket motvilligt)??



Sen kan jag avge en frisyr rapport. Jag tvättade håret igår kväll för första gången sen det klipptes, och jag bara rufsade fingrarna genom håret och gick sen och lade mig. I morse vaknade jag med ett riktigt "Meg Ryan rufs" men UTAN 3 timmars styling. Bra va??? Sambon ser ännu inte övertygad ut att det var ett klokt beslut att kapa håret, men han vänjer väl sig?

2009-05-29 @ 11:22:07
Postat av: Anna

Hej

tänkte åka o hälsa på ikväll med Linnea, men hon var SÅ TRÖTT....har legat i soffan istället. Jag åkte och uppvaktade moster som fyller år i helgen.

Själv är jag tacksam för alla mina vänner, inkl dig!

2009-05-29 @ 21:42:16
Postat av: Anna

Blev också nyfiken på vad du skall på för nöjen???

Själv blir det lugnt i helgen, men sedan är jag bjuden på fest 2 lördagar irad...

2009-05-29 @ 21:43:40
Postat av: Malin svarar:

Ja visst finns det mycket att vara tacksam över här i livet, det gäller att fokusera på det positiva i alla lägen.



Syrran, du har bra minne, vill minnas att Sonja just nämde att jag inte hade fotat några baciller till ngt inlägg när jag hade magsjuka.



Till "anonym": Ja det är grymt att Ni har drabbats så hårt med motgångar, hoppas maken mår bättre nu trots omständigheterna.



Anna: E var på genrep ikväll så det var nog bra att ni sparade besöket till en annan dag, blir ni borta på fotbollscup hela helgen?

Givetvis är jag också tacksam över mycket mer som tex mina bästa vänner!! KRAM!

2009-05-29 @ 22:42:41

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0