Helgens guldkorn

♥ Kompisen C på besök med övernattning fredag-lördag.


♥ Kvällspromenaden med maken (inte bara för att vi hittade skon) på lördag kväll.


♥ Mysbastu med maken på lördag kväll. Han hade inte bara tänt alla ljusen utan hade dessutom tagit med öl och en skål m nötter, lite extra guldkant som vi sällan tar oss tid med.


♥ Nygräddat bröd till frukost på söndag morgon, också det min kära makes förtjänst.


♥ God mat har vi också ätit både lördag o söndag (C stackarn fick stå ut m hämtpizza i fredags – jag var helt slut efter veckans slit), och maken fixade till och med efterrätt till dagens middag, vaniljpannacotta m jordgubbar till.

 

Han är inte så dum den där maken!


Kommentarer
Postat av: C

C hälsar att hämtpizzan var jättesmaskig och Coca Colan var otroligt underbar! Sen hann vi ju surra mer när vi inte behövde laga mat???? =)

2010-11-15 @ 06:03:26
Postat av: C

Och, förresten, maken din är det heller inga fel på!!!! :-D

2010-11-15 @ 06:04:23
Postat av: Carina

Oj, vilken guldhelg du/ni haft!!



Mmm.. vaniljpannacotta med jordgubbar! Gick inte helt lottlös jag heller. Smörgåstårta och operatårta på söndagskvällen.



Å vilken grej att råka på en borttappad sko efter allt snöande och plogande.

2010-11-15 @ 06:47:20
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Maria

Nä! dom där makarna är fantastiska ibland (rätt ofta).

Farsdagsmiddag fick han laga själv, min gubbe. Han grillade entrecote ute. Gjorde egen klyftpotatis och en god sallad. Så när jag var färdigbastad så var det bara att sätta sig vid dukat bord.

<3

2010-11-15 @ 10:55:00
URL: http://mariajr.blogg.se/
Postat av: Sonja

Ni har nog missuppfattat helgen, det var Farsdag inte Morsdag.....

Men oj, vad mysigt det lät, min sambo borde kanske läsa inlägget...!

2010-11-15 @ 12:00:18
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Linda

Vilken karl du har! Jag skulle mer än gärna ta en kvällspromenad med Mange, men det är ju lite svårt när man har en liten där hemma som sover...får vänta några år till :) Mums med nybakat bröd! Det är något speciellt med helgfrukost tycker jag.

2010-11-15 @ 15:52:35
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Camilla

Men herregud, vad har hänt med maken? Eller har han alltid varit så där? Får man skicka sin make på kurs hos din kanske? ;) Min är verkligen inte alls så duktig som din.

Kram!

2010-11-15 @ 19:33:58
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Lena

Vad glad jag blir att höra att det finns karlar som kan om de bara vill ;)

//Lena

2010-11-15 @ 20:20:42
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: Malin svarar:

Sonja: Ja han kanske tyckte att han blev dåligt uppvaktad o tog tag i saken själv?

Camilla: Nja inte håller han på så här jämt..men det uppskattas när det händer!

Linda: Nu när jag tankar bilen själv måste han ju hitta på andra saker att visa sin kärlek på ;-)

2010-11-15 @ 21:13:57
Postat av: Anna

Fattar du inte vinken, han var så där enormt duktig fredag o lördag,för att bli ordentligt uppvaktad på söndan' Jag hoppas du inte glömde....

2010-11-16 @ 16:38:09
Postat av: Paula

Vilken pärla till make du har! Och härligt att du har insett det och säkert även visat uppskattning! Jag har också en pärla till karl, vi kan skatta oss lyckliga. För min skull försöker han ju också sluta röka, på måndag är D-dagen, då ska inga fler cigaretter rökas....oops

Kramen

2010-11-17 @ 18:42:06
URL: http://paulaz.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0