Som ett brev på posten

..kommer lusten att fixa lite mysigt här hemma när det börjar bli höst. 

Och brev på posten fick jag idag, och inte bara ett utan två spännande brev!

Det ena var ett vadderat kuvert innehållande en videokurs "Allt om Photoshop Elements". Tänkte göra ett  försök att lära mig lite PSE i höst och vinter. Försöka utvecklas lite.

Det andra brevet var riktigt fint, en rulle med färgglada frimärken.

                

avsänt från:

                



Innehållet ska hjälpa till att piffa upp lite i vårt ommålade kök (fortsättning följer).

Blir du oxå lite extra piffsugen till hösten? 
Kan det bero på att man förbereder sig mentalt för hösten och vintern då man är mycket mer inomhus? Att det känns bättre om man gör det fint och mysigt hemma, så man trivs ännu lite bättre?

Jag har lite höstdepp nu, inte för att jag inte gillar hösten, men det är bara så långt till nästa sommar.. 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Alla årstider har sin charm tycker jag. Den "tidiga" hösten kan vara jättefin, med alla färger.

Sedan då alla löv blåst av är det ju mindre kul. Meeen, då kommer ju snön snart och vi kan ut och åka skidor. Eller hur? ;)

Jag har inget höstdepp alls, mest för att den här sommaren inte har varit något kul för min del.

Kram till dig!

Är ni aldrig i Gävle på kurs längre? Vore kul att ses i så fall.

2011-08-19 @ 23:35:56
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: mammakero

Jag vill alltid förnya mej till hösten! Denna höst inte något annorlunda... Photoshop är kul att leka med...

2011-08-19 @ 23:47:26
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag har också en tendens att försöka hitta på något (eller några) projekt för att fördriva den mörka tiden med ;)



Den årliga kräftskivan med grannarna ska äga rum ikväll men får se hur det blir med den...regnet öser ner!



Trevlig helg!

Kram

2011-08-20 @ 09:37:49
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: soffie

himla roligt när det kommer annat än räkningar på posten:)kul att piffa till det hemma,kramen

2011-08-20 @ 12:33:07
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Annette

Spännande att se vad som är i rullen...

Jag vill också fixa och mysa inne nu.



Kram Annette

2011-08-21 @ 00:13:41
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Marianne

Jag älskar hösten. Färgerna. Lukterna. Det där lite fuktiga i luften. Allt.



Det bästa av allt är nog att man kan börja plocka fram ljuslyktorna igen.

2011-08-21 @ 14:51:23
Postat av: paula i pörtet

Hej, just idag känner jag mig ganska nöjd med att regnet smattrar mot fönsterrutan, jag behöver bara ta korta promenader med en liten Blinka som hatar att bli våt, jag ska skriva en blogg om helgen, jag ska äta resterna av helgens goda mat, för.....imorgon ska det åter bli sommar! 20 grader och strålande sol är utlovat, det du! De dagar när sommaren ännu hänger sig kvar med näbbar och klor är lika sköna som vårens första varma dagar...

Kramen

2011-08-22 @ 13:00:11
URL: http://paulaz.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0