Back in cyber

Efter att ha varit datorlös i drygt 2 veckor, haft mer eller mindre internetlöst i 1,5 vecka i stugan så är jag back on track again.

Den trasiga datorn är lagad, den ska Arvid ta hand om framöver. För nu har vi vuxna en egen vuxendator :)

Vår nya dator ska ska vara Powerful, Immersive, Stylish och Sharing. Det låter bra iaf!

Det känns bra att den är köpt hos min favoritbutik, Comega Data, med duktiga och serviceinriktade killar. Beställde mjukvara sent ikväll från deras webshop, fick nästan direkt ett personligt skrivet mail om att jag kunde hämta programmen hos dem för att spara in frakten, gillar deras engagemang!

Så nu kan jag börja dokumentera hur jag spenderat min semester hittills (tyvärr har mer än halva redan passerats, det går alldeles för fort).

Första veckan hade vi besök av goda vänner, efter att vi fikat dök en annan objuden gäst upp vid fikabordet.





Tyvärr missade jag synen och fotomöjligheten när denna filur lyfte upp den tomma muffinsformen över ansiktet huvudet för att nå smulorna i botten.


Kommentarer
Postat av: mammakero

Men så söööt! Härligt att du är tillbaka, jag har saknat dej, men som tur är har du Instagramat bra! Det gör att det inte har känts som en evighet...

2012-07-26 @ 06:57:53
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Camilla

Välkommen back in blogg igen då. :) Har saknat dig!

Hoppas att nya datorn blir precis så perfekt som den låter. Själv är jag lite bloggless, men det går nog över efter ett par dagars vila.

KRAM!

2012-07-26 @ 08:01:37
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Marianne

Powerful, Immersive, Stylish och Sharing, låter imponerade. Hoppas den hållar vad den lovar. Har man otur så är det som med våran gräsklippare. Easy start står det på den. Startar efter 30 försök. Undras hur den skulle vara om den inte var easy start?

2012-07-26 @ 10:18:00
URL: http://[email protected]
Postat av: Sonja

De är visserligen rovdjur och äter fågelägg och fåglarnas mat vintertid men det är ju så otroligt söta och charmiga. Ha ha, velat se den med muffingsform på skallen. Har den varit och retat kaninerna då?

Gillar också den databutiken, men tyvärr är vi inte trogna utan trillar dit på de stora drakarnas reklam.

2012-07-27 @ 07:31:35
URL: http://sonler.blogg.se/sonler

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0