Konfirmation


Förra helgen var vi och uppvaktade en konfirmand, våra vänners son Isak! Isak är jämngammal med våran Emma. Emma har dock valt att inte konfirmera sig. Hon har varit rätt bestämd på den punkten i många år, minns när vi var på Moas konfirmation, då sa Emma att hon minsann inte skulle konsultera sig.

Arvid däremot sa efter Isaks presentöppning att han nog oxå ska konfirmera sig, han tyckte nog att det verkade lönsamt :)

I morgon ska Emma och jag på ytterligare en konfirmation, kompletterar detta inlägg med någon bild om den konfirmandern, våra vänners dotter, tycker det är OK.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så mysigt! Vilket fin väder ni har!!! Här har man inte kunnat lämna huset i dag, det har tokregnat och blåst stormbyar. Jag har sprungit Stockholm marathon i TV-soffan i dag.

Klok och affärsinriktad son du har. ;) Jag måste säga att jag var likadan och ville också gärna ha presenter.

Kram!

2012-06-02 @ 20:12:18
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Camilla

Förra helgen läser jag nu... Då kanske ni också har skitväder i helgen.

2012-06-02 @ 20:13:12
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Anonym

å va fint å vilken fin kyrka,vilken kyrka är det? kram

2012-06-02 @ 20:41:44
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj , vilka konfirmationstider! :) Klart det är ok. Roligt att alla kunde vara med, även om den inställda cupen förståss är trist.

2012-06-03 @ 18:24:50
Postat av: Malin svarar:

Soffie: Denna vackra kyrka hittar man i Råneå, ca 3 mil norr om Luleå!

2012-06-04 @ 15:05:50

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0