Sommarauktion

 
Jag älskar att kunna ta dagen som den kommer, kunna vara spontan och göra små oplanerade utflykter. Var med min syster på sommarauktion vid Melderstein Bruksherrgård förra helgen.
 
Det är mysigt med auktion även om man inte är ute efter något särskilt att ropa in. Vi satt på en filt och drack kaffe och åt glass. Sen tog vi en fotopromenad i den vackra omgivningen och det vackra vädret.
 
Vädret har inte varit av allra bästa sort så här under min första semestervecka, fast helt ok ändå.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Precis, det är väl det som är semester :D
Själv har jag svårt att komma på vad man ska göra när solgudarna sviker... ;)

2013-07-11 @ 12:17:03
URL: http://cissileandersson.blogg.se
Postat av: Maria

Inte en enda auktion i sommar ÄN!
Ser sommarunderbart ut. Fina bilder!

2013-07-11 @ 12:28:00
Postat av: mammakero

Vilken härlig plats att ha auktion på! Och auktion är lika med sommar för mej!! Perfekt att åka till då man har semester! Så snyggt kollage!

2013-07-11 @ 19:31:53
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0